به گزارش رسانه‌های ایتالیایی، تیم فوتبال "لاتزیو" به دلیل تقلب در انجام آزمایش کرونا ممکن است سه امتیاز جریمه شود.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت فوتبال ایتالیا گزارش داده است، فدراسیون فوتبال ایتالیا بازیکنان "لاتزیو" را به دلیل نقض احتمالی روش آزمایش کرونا مورد بازجویی قرار خواهد داد و در صورت اثبات تخلف آن ها، ممکن است از این تیم یک تا ۳ امتیاز در مسابقات سری آ کسر شود.

روزنامه "گازتو دلو اسپورت" در تاریخ ۳ نوامبر گزارش داده است که دادستان‌های ایتالیا، ۹۵ مورد آزمایش کرونای مربوط به بازیکنان و مربیان "لاتزیو" را از یک آزمایشگاه در "آولینو" کشف و ضبط کرده‌اند.

همان طور که قبلاً توسط رسانه‌ها گزارش شده بود، در آزمایش کرونایی که توسط یوفا انجام شده است، نتیجه آزمایش ۳ بازیکن "لاتزیو" به نام‌های چیرو ایموبیله، لوکاس لیوا و توماس استراکوشا مثبت شد و آن‌ها در بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر زنیت سن پترزبورگ به میدان نرفتند. با این وجود، نتایج آزمایش کرونای این بازیکنان برای حضور در مسابقات داخلی (سری آ) بار‌ها منفی شده است.

اکنون فدراسیون فوتبال ایتالیا، تحقیقاتی را علیه "لاتزیو" به ظن تقلب در اسناد، سهل انگاری در مقابله با شیوع ویروس کرونا و تقلب در تهیه تست کرونا آغاز کرده است.  همان زمان، باشگاه ایتالیایی بیانیه‌ای در مورد مشکلات احتمالی آزمایش ویروس کرونا که تحت نظارت یوفا صورت می‌گیرد، صادر کرده است.

طبق گزارش سایت فوتبال ایتالیا، "ایو پولچینی" پزشک اصلی "لاتزیو" روز پنجشنبه به عنوان شاهد پرونده، مدارکی را به تیم تحقیقات فدراسیون ارائه داده است. ممکن است بازیکنان باشگاه "لاتزیو" نیز برای بازجویی احضار شوند.

" جان میشله جنتیل " وکیل باشگاه لاتزیو گفت: ما در فضایی آرام با کمیته انضباطی جلسه‌ای داشتیم که از ما خواسته تا در مورد آنچه اتفاق افتاد است توضیح دهیم. 

در صورت اثبات تخلف "لاتزیو"، در سری A از این تیم یک تا ۳ امتیاز کسر خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: دنیای ورزش ، لاتزیو ، سری آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.