استعفای یک مقام دیگر در پنتاگون

پس از آنکه دونالد ترامپ، مارک اسپر را از سمت خود برکنار کرد، موجی از استعفاءها در پنتاگون آغاز شد و اکنون هم معاون ستاد کارکنان وزارت دفاع آمریکا از مقام خود استعفاء داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، «الکسیس راس» معاون رئیس ستاد کارکنان وزارت دفاع آمریکا روز پنجشنبه استعفای خود را اعلام کرد.

بر اساس آنچه سی‌ان‌ان اعلام کرده راس چند روز پس از اخراج «مارک اسپر» وزیر دفاع سابق آمریکا، استعفای خود را اعلام کرده است.

پیش از این و در روز سه‌شنبه نیز، «جن استوارت» رئیس ستاد کارکنان وزارت دفاع آمریکا هم از سمت خود استعفاء کرد.

دونالد ترامپ روز دوشنبه با یک پیام توییتری، اخراج اسپر را اعلام کرد. وی در همان پیام توییتری نوشت که «کریستوفر سی. میلر» مدیر مرکز ملی مبارزه با تروریسم به عنوان سرپرست وزارت دفاع انتخاب شده است.

طی روزهای اخیر، کاخ سفید شاهد موجی از استعفاء ها بوده است. «برایان وِیر» دستیار مدیر امنیت سایبری در بخش آژانس امنیت زیرساختی و سایبری وزارت امنیت داخلی آمریکا و «والری بوید» دستیار وزیر در امور بین‌الملل این وزارتخانه از جمله چهره های مطرحی بودند که از سمت های خود کناره گیری کردند.

از سوی دیگر، «کریستوفر کِرِبس» مدیر امنیت سایبری در بخش آژانس امنیت زیرساختی و سایبری وزارت امنیت داخلی آمریکا هم به اطرافیان خود اعلام کرده که انتظار دارد طی روزهای آتی از مقامش برکنار شود.

سی‌ ان‌ ان به تازگی و در گزارشی مدعی شده که رئیس جمهور آمریکا قصد دارد، سه مقام ارشد دیگر از جمله رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا را قبل از پایان کار دولت خود، برکنار کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۲:۱۷ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
انتقام سخت در جریانه
الان ما در خال اتمام حجتیم.
کسانی که استعفا دادن قاتلان سردار سلیمانی هستن
آخرین اخبار