رسیدگی به۲۶۵ پرونده تخلف تعزیراتی در نهاوند

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند از ابتدای مهرماه امسال تاکنون ۲۶۵ پرونده تخلف تعزیراتی دراین شهرستان رسیدگی شده است.

رسیدگی به۲۶۵ پرونده تخلف تعزیراتی در نهاوندقاسم بازدار رئیس تعزیرات حکومتی نهاوند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، از ابتدای مهرماه امسال تاکنون ۲۶۵ پرونده در حوزه‌های مختلف کالا، خدمات، قاچاق ارز بهداشت و درمان متخلف مورد رسیدگی قرار گرفتند.

او با بیان اینکه در این مدت در حوزه کالا و خدمات ۱۴۶ پرونده متخلف رسیدگی شد، افزود: در مجموع به ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند که تمام جریمه‌ها وصول شد.

رئیس تعزیرات حکومتی نهاوند بیان کرد: در حوزه قاچاق کالا و ارز نیز ۱۸ پرونده برای متخلفین تشکیل شد که تمام آن‌ها به نتیجه رسیده و مجموعا برای آن‌ها ۴ میلیارد ریال جزای نقدی صادر شده است.

این مسئول ادامه داد: در بخش بهداشت و درمان نیز ۱۰۱ فقره پرونده تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت که ۹۰ درصد آن‌ها به نتیجه رسیده است.

بازدار افزود: در حوزه قاچاق کالا پرونده کشف ۲۱ تن سویا که به این اداره ارسال شده بود مورد رسیدگی قرار گرفت که به جزای نقدی محکوم شد و محموله کشف شده نیز در شبکه توزیع گردید.

این مقام مسئول با اشاره به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اظهار داشت: شاخص‌های ما در مورد پروتکل‌های بهداشتی زده ماسک و ضد عفونی کردن توسط اصناف و رانندگان تاکسی است که در صورت عدم رعایت آن مطابق قانون برخورد می‌شود.

به کشاورزان توصیه می‌کنیم با توجه به اینکه در اواسط هفته آینده بارش‌ها بسیار خفیف است نسبت به برداشت محصولات خود اقدام کنند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.