زنگ خطر افزایش ابتلا به کرونا در هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش ابتلا به کرونا در هرمزگان طی یک هفته اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،حسین فرشیدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار بیماران سرپایی مبتلا به کرونا در استان هرمزگان طی یک هفته اخیر ۳۰ درصد افزایش یافته است.

فرشیدی با اشاره به افزایش ابتلا به کرونا در هرمزگان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته با ثبت ۳ فوتی جدید کرونایی، جمع فوتی‌های مبتلا به کرونا در استان به ۸۶۳ نفر رسید.

او گفت: در حال حاضر ۲۵۶ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این شمار ۷۱ نفر در بخش ICU بستری اند و حال ۲۴ نفر وخیم است و با دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: در یک هفته گذشته موارد تست روزانه در هرمزگان به هزار مورد رسیده که این میزان افزایش تست، شناسایی بیماران را نیز افزایش داده است.

فرشیدی گفت: هفته گذشته تعداد بستری‌ها با ۱۳ درصد افزایش به ۳۵۷ نفر رسید و ۱۱ نفر فوت شدند که این آمار در ۳ ماه گذشته بی سابقه و زنگ خطری برای هرمزگان به شمار می‌رود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: در حال حاضر ۸ شهرستان بندرعباس، بندرلنگه، بندرخمیر، پارسیان، بستک، حاجی آباد، قشم و کیش در وضعیت قرمز قرار دارند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار