تکذیب جاری شدن سیلاب در آزادراه اندیمشک-خرم آباد/ تردد در این محور روان است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اندیمشک گفت: اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر جاری شدن سیلاب در آزادراه اندیمشک-خرم آباد صحت ندارد.

علی میرعالی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اندیمشک درخصوص اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر جاری شدن سیلاب در آزادراه اندیمشک-خرم آباد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تردد در این بزرگراه روان است و اخبار منتشره صحت ندارد.

او با بیان اینکه این بزرگراه مسدود نیست و مشکلی برای تردد خودرو‌های عبوری وجود ندارد، افزود: وقوع سیلاب در تونل اندیمشک-خرم آباد کذب است و بارندگی اخیر هیچگونه مشکلی در این مسیر به وجود نیاورده است و تردد وسایل نقلیه به روال عادی جریان دارد.

میرعالی اظهار داشت: نیرو‌های راهداری در محور‌های حوزه استحفاظی به صورت شبانه روزی حضور دارند و هرگونه مشکلی نظیر ریزش سنگ، ریزش کوه و ... رخ دهد، بلافاصله نسبت به رفع آن اقدام می‌کنند، لذا از هموطنان و رانندگان خواهشمندیم اخبار را فقط از طریق رسانه‌های معتبر پیگیری کنند و از انتشار گسترده تصاویر و ویدئو‌هایی که از صحت آن اطمینان ندارند، خودداری نمایند.

کلیپی در فضای مجازی که نشان دهنده جاری شدن سیلاب شدید و گرفتار شدن خودرو‌ها در یکی از دهنه‌های تونل واقع در محور اندیمشک-خرم آباد درحال انتشار است که از پایه و اساس کذب بوده و صحت ندارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.