معرفی نفرات برتر مسابقه رسول مهربانی در آغاجاری

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آغاجاری از پایان رقابت مسابقه مجازی رسول مهربانی و اعلام برگزیدگان آن خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اکبر مموئی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاجاری گفت: مسابقه رسول مهربانی با هدف پر کردن اوقات فراغت مردم، تشویق آنان به ماندن در خانه به دلیل شیوع ویروس کرونا، همچنین ایجاد شور، نشاط و سرگرمی و شناسایی و جذب نوجوانان و جوانان مستعد و علاقه‌مند به انجمن‌های فرهنگی و هنری با همکاری معاونت فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج و اداره نهاد کتابخانه شهید مدنی آغاجاری برگزار شد.

او افزود: در این مسابقه که با استقبال خوبی از سوی شهروندان بومی، استانی و کشوری روبرو شد از میان ۷۴ اثر ارسال شده به دبیرخانه، با رای هیأت داوران در بخش شعر آیینی، مریم شریفی، احسان آبیار، عبداله محسنی، دلنوشته، سارا حمیدی و علی سعیدی نژاد، حدیث، سمیه سلیمانی فر و زهرا قادری، کتابخوانی، محبوبه اسماعیلی و مقاله نویسی، علی دیلمی و خیراله عبدالهی به عنوان برگزیده شناخته شدند.

 به برگزیدگان این مسابقه از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج و اداره نهاد کتابخانه شهید مدنی شهرستان آغاجاری جوایز نقدی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.