فصل سوم «فرمول یک» با ساختاری جدید روی آنتن می‌رود

سومین فصل برنامه «فرمول یک» به تهیه‌کنندگی و اجرای علی ضیا، از دوشنبه (۲۶ آبان) پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه یک، سومین فصل برنامه «فرمول یک» به تهیه‌کنندگی و اجرای علی ضیا، از دوشنبه ۲۶ آبان روی آنتن شبکه یک می‌رود.

مدیر گروه اجتماعی شبکه یک با اعلام این خبر گفت: از آنجا که قرار است این برنامه به انتخاب چهره مردمی سال منجر شود، مسلماٌ یکی از اهداف این برنامه معرفی افرادی است که در سطح جامعه فعالیت های انسان دوستانه انجام می‌دهند و به نحوی حال مردم را خوب می‌کنند؛ مخصوصاً در این شرایط که بیماری کرونا جامعه و مردم را در برگرفته است. بنا بر این بنای فصل جدید فرمول یک، دعوت از افراد خیری است که در ترویج کار نیک و خیرخواهانه نه تنها پیشقدم هستند، بلکه الگوسازی هم می‌کنند.

فضل الله شریعت پناهی تاکید کرد: «فرمول یک» از دوشنبه ۲۶ آبان با ساختار جدید، حال و هوای جدید و درساعت جدید پخش خواهد شد. «فرمول یک» دیگر برنامه روتین روزانه نیست بلکه قرار است برنامه‌ای شبانگاهی باشد که سه شب در هفته و روز‌های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه پس از سریال شبانگاهی پخش شود. قطعاٌ فضای این برنامه با ساختاری جدید، درعین گفتگو محور بودن، فضای شاد و مفرحِ را به همراه خواهد داشت.

«فرمول یک» به تهیه کنندگی سیدعلی ضیا، کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته حوالی ساعت ۲۳:۱۵ و به مدت ۷۰ دقیقه پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار