کارخانه موتور سازی خلخال احیاء می‌شود

استاندار اردبیل از احیای کارخانه موتور سیکلت سازی خلخال در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان خلخال گفت: کارخانه موتور سیکلت سازی خلخال  با برند" میهن" بنا به دلایلی از  سال۸۶ تعطیل شده و با پیگیری مجدد تا دهه فجر راه اندازی می شود.

او با بیان اینکه در این واحد ۵۰ نفر اشتغال می یابد افزود:مالک این کارخانه با انگیزه بیشتر به این واحد بازگشته و ما نیز در راستای حل مشکلات ارزی و گمرکی این واحد تولیدی اقدام می کنیم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: خط تولید این کارخانه آماده راه اندازی مجدد است و چند مورد دستگاه مدرن نیز به تعداد دستگاه های موجود اضافه می شود و صاحب کارخانه حتی نیاز به تسهیلات بانکی ندارند.

او از حل مشکلات سایر واحدهای موجود در شهرک صنعتی خلخال خبر داد و گفت: مشکل آب و برق و زیر ساخت برخی واحدها پیگیری شده و تسهیلات سرمایه در گردش برخی واحدها نیز با همکاری بانکهای عامل اعطا می شود.

بهنام جو همچنین در رابطه با حل مشکل زیرساختی واحدهای گلخانه ای این شهرستان اظهار کرد: شهرستان خلخال با تعدد واحدهای گلخانه ای مواجه شده و بازار هدف این واحدها هم از سوی صاحبان این واحدها مشخص شده است که با همکاری و حمایت دستگاه های اجرایی مشکلاتی از قبیل تامین برق، آب، گاز، راه و نیز تخصیص تسهیلات بانکی با اشتغالزایی مناسب بررسی و تعیین تکلیف می شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار