دست مهربانی بسیج و کمیته امداد بر سر ایتام و محسنین خوزستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: به منظور توسعه حمایت از ایتام و محسنین، تفاهم نامه‌ای با بسیج ادارات استان منعقد شد.

جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در سال جهش تولید و به منظور افزایش همکاری‌های مشترک جهت تحقق مطلوب‌تر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توزیع کمک مومنانه به نیازمندان با محوریت فرزندان ایتام و محسنین، تفاهم نامه بسیج ادارات خوزستان و کمیته امداد منعقد شد.

او فراهم کردن حمایت بیشتر از فرزندان معنوی از طریق جذب حداکثری حامی برای ایتام و محسنین و تلاش در جهت تبیین اهداف متعالی بسیج و هدایت و ترغیب فرزندان ایتام با عضویت در بسیج محلات را از مفاد تفاهم نامه بین بسیج ادارات و کمیته امداد عنوان کرد.

شیبه، کوشش در جهت بهبود شاخص عدالت اجتماعی، ایجاد روحیه تعاون و همدلی و توسعه فرهنگ احسان و نیکوکاری، حمایت از ایتام نخبه و مستعد، آشنایی بیشتر جامعه‌ی بسیجیان با نیازها، مسائل و مشکلات نیازمندان و آشنایی بیشتر جامعه مددجویان با فرهنگ مقاومت و بسیج را از اهداف این تفاهم نامه برشمرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با بیان اینکه طرح اکرام برنامه‌ای انسان دوستانه است که برای یاری و حمایت کودکان بی سرپرست طراحی و اجرایی شده است، تصریح کرد: براساس این طرح هر فرد حقیقی یا حقوقی کفالت مادی و معنوی یک یا چند نفر از ایتام واجد شرایط، فرزندان یتیم بی سرپرست دختر تا زمان ازدواج و پسر زیر ۱۸ سال مورد حمایت مادی و معنوی حامیان خیرینی که آمادگی خود را جهت رسیدگی و معاضدت ایتام اعلام کرده اند، قرار می‌گیرند.

نادر محمد میسی فرمانده بسیج ادارات استان خوزستان بهره گیری از ظرفیت‌های مختلف سازمان ها، دستگاه ها، صنایع و شرکت‌ها در جهت توسعه طرح ارزشمند اکرام ایتام در جذب حداکثری حامی جدید و اهتمام در حمایت حقوقی ایتام از طریق ادارات استان را از تعهدات بسیج عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم با یاری خداوند بتوانیم نقش موثری در اکرام ایتام و محسنین ایفا کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.