فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان بیان کرد؛

حفظ توان عملیاتی در گرو نگهداری بهینه و استفاده صحیح از امکانات و تجهیزات

سرهنگ محمدسلیمی زاد حفظ توان عملیاتی را در گرو نگهداری بهینه و استفاده صحیح از امکانات و تجهیزات دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  سرهنگ محمدسلیمی زاد فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان در حاشیه بازدید خودرویی و درجمع رانندگان خودرو‌های سازمانی، فرهنگ نگهداری از منابع در سازمان را یکی از عوامل موثر در به عینیت رسیدن اقتصاد مقاومتی و حفظ بیت المال دانست.

سرهنگ محمدسلیمی زاد اظهار داشت: از آن جا که استفاده صحیح از امکانات رابط مستقیمی با حفظ قدرت دفاعی و توان عملیاتی پلیس در اجرای مأموریت‌های مختلف پلیسی دارد، بنابراین تهیه بانک اطلاعاتی از تمامی اقلام سرمایه‌ای، به‌کارگیری شناسنامه تحویل و تحول اقلام، رعایت اصول صحیح تحویل و تحول و تعیین متولی فردی و سازمانی برای هر یک از اقلام سرمایه‌ای در سطح تمامی یگان‌های انتظامی امری حیاتی و ضروری است.

او ادامه داد: فرهنگ استفاده صحیح و صرفه جویی در استفاده از منابع موجود باید به فرهنگی همگانی تبدیل شود و تک تک نفرات خود را ملزم به رعایت آن بدانند.

سرهنگ سلیمی زاد به استفاده درست و بهینه از امکانات و تجهیزات خودرویی اشاره و عنوان داشت: اهمیت نگهداری از اموال دولتی و سازمانی به اندازه‌ای است که در لفظ تاریخی از آن به عنوان "بیت المال" سخن گفته شده و هرجا تاکیدی بر احتیاط درست استفاده کردن می‌شود این لفظ کابردی‌تر می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان تصریح کرد: فرماندهان، مسئولان و آماد و پشتیبانی باید همواره بر عملکرد واحد‌های زیرمجموعه نظارت داشته باشند چرا که عملکرد آماد و پشتیبانی در واقع به عنوان نیرویی محرک جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌ها در یک مجموعه محسوب می‌شود.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.