رویداد شتاب استارتاپی فناوری هنر‌های تصویری به صورت مجازی برگزار می‌شود

 به همت مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز رویداد شتاب استارتاپی فناوری هنر‌های تصویری به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، نوروزی مدیر مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز گفت: رویداد شتاب استارتاپی فناوری هنر‌های تصویری در محور‌های فناوری اطلاعات و هنر‌های تصویری، هنر‌های تصویری در قاب عکس، مد و لباس در قاب تصویر، کسب و کار‌های اینترنتی در حوزه‌های هنر‌های تصویری و تاثیر هنر‌های تصویری در صنعت گردشگری برگزار می‌شود.

 نوروزی افزود: این رویداد، در ۱۲ آذر ماه امسال به صورت مجازی با مشارکت کانون کارآفرینان استان آذربایجان شرقی و معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد  برگزار خواهد شد و اساتید محترم، دانشجویان، فعالان و علاقمندان می‌توانند ایده‌های خود را در محور‌های فوق تا مورخه یکم آذرماه در سامانه مرکز به آدرس Tabriz.iastjd.ac.ir ثبت کنند.

او گفت: بعد از بررسی داوران، ۱۰ ایده برتر انتخاب و به مرحله بعد راه خواهد یافت؛ همچنین، کارگاه‌ها و آموزش‌های لازم برای طراحی بوم کسب و کار، ثبت ایده و پتنت، نحوه ارائه و جذب سرمایه گذار و بازاریابی و تیم سازی به صاحبان ایده، ارائه شده و در ۱۲ آذر ماه ارائه نهایی به صورت مجازی با حضور داوران انجام خواهد شد.

او گفت: در این رویداد، از سه ایده اول منتخب تقدیر شده و تیم‌های منتخب می‌توانند از حمایت‌های مادی و معنوی مرکز نوآوری جهاددانشگاهی برخوردار شوند و برای راه اندازی کسب و کار و یا راه اندازی شرکت دانش بنیان در مرکز نوآوری مستقر شوند.

نوروزی گفت: معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد نیز در راستای کارآفرینی اجتماعی در برگزاری این رویداد مشارکت داشته و از ایده‌هایی که در زمینه کسب و کار‌های نوظهور خانگی، گردشگری، فناوری اطلاعات، صنایع فرهنگی و فناوری‌های نرم باشد، حمایت خواهند کرد.

او افزود: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۳-۳۶۵۹۰۲۴۲ داخلی ۱۰۷  تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار