افتتاح اولین استودیوی شهرستانی کشاورز کشور در کمیجان

اولین استودیوی مجازی آموزش کشاورزی در بخش شهرستان‌های کشور در کمیجان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،در مراسمی با حضور مسئولان استان مرکزی و شهرستان کمیجان، اولین استودیوی مجازی آموزشی حوزه کشاورزی در بخش شهرستان‌های کشور در اداره جهاد کشاورزی شهرستان کمیجان با عنوان " استودیو کمیجان کشاورز" افتتاح و به بهره برداری رسید.

رویکرد این استودیوی اینترنتی، آموزشی و ترویجی است و با هدف انتقال یافته‌های علمی و تجربی در بخش کشاورزی به کارشناسان ترویج و کشاورزان باتوجه به شیوع کرونا و نبود امکان آموزش حضوری راه اندازی شده است.

از مزایای این استودیو بارگزاری مطالب علمی و آموزشی تهیه شده به صورت فیلم، عکس و گرافیک در پلت فرم تاک است که زمینه رشد و توسعه کشاورزی بر پایه مطالعات عملی و با اهمیت انتقال ان به کشاورزان فراهم خواهد کرد.

به گفته سیداسحاقی دبیر ستاد ملی رسانه وزارت جهاد کشاورزی، در توافق با شبکه‌های استانی برنامه‌های "استودیو کشاورز" به صورت محلی و با باور‌های هر استان و متناسب با موضوع منطقه برنامه‌های تولیدی سیما تولید و پخش می‌شود.

شبکه ویدیویی مجازی" استودیو کشاورز" با هدف آموزش و ترویج بخش کشاورزی ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۲۷ /۳/ ۹۹ همزمان با روز جهاد کشاورزی افتتاح شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.