اشرار نقاب به چهره محله خزانه در دام پلیس

با همت ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی ۵ عامل تخریب شیشه‌های واحد‌های صنفی و خودروی شهروندان که یک میلیارد ریال، خسارت وارد کرده بودند در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بیست و یکم آبان ماه ۹ تن از شهروندان محله خزانه با در دست داشتن دستور قضایی مبنی بر شناسایی متهمان پرونده به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی مراجعه و نسبت به تخریب شیشه‌های واحد‌های صنفی و خودروهایشان اعلام شکایت کردند.

بنا بر این گزارش، تحقیات اولیه نشان از این داشت، ۵ شرور با استفاده از ۲ دستگاه موتورسیکلت با پوشاندن سر و صورت خود در نیمه‌های شب به محله خزانه مراجعه و شیشه‌های ۳ واحد صنفی و ۶ دستگاه از خودرو‌های شهروندان را که در کنار خیابان پارک شده بود تخریب کرده و قبل از حضور ماموران کلانتری محل از محل گریخته اند.

در این گزارش آمده است، تیمی از ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی مسئولیت پرونده را بر عهده گرفته و در رصد‌های اطلاعاتی و تحقیقات میدانی موفق شدند هر ۵ متهم را شناسایی کنند و به دنبال آن مخفیگاه متهمان را که یک گاوداری در حوالی کهریزک بوده شناسایی کردند.

گفتنی است، با هماهنگی‌های قضایی هر ۵ متهم در کمتر از ۲۴ ساعت در مخفیگاهشان دستگیر شدند و در تحقیقات مقدماتی به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

بر اساس این گزارش، کارشناسان میزان خسارت وارده توسط متهمان را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند و انگیزه متهمان از تخریب اموال شهروندان در حال بررسی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار