محدودیت‌های جدید کرونایی در راه قم است

استاندار قم با اشاره به تصویب طرح مدیریت جامع تجمع‌ها و تردد‌ها در کشور از اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی از ابتدای آذرماه در قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  بهرام سرمست،استاندار قم روز شنبه در پایان جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که به‌صورت ویدئو کنفرانس در آن شرکت کرده بود در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به  اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی از ابتدای آذر ماه در قم اظهار کرد: طرح جامع مدیریت تجمع‌ها و تردد‌ها که از سوی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا تهیه‌شده بود تصویب و مقرر شد از نخستین روز آذرماه نهایی و اجرایی شود.

او افزود: در این طرح شهر‌های مختلف به سه وضعیت زرد، نارنجی و قرمز تقسیم‌بندی می‌شود.

سرمست اضافه کرد: در شهر‌هایی که وضعیت زرد کرونایی دارند محدودیت‌ها شامل رسته شغلی ۲، ۳ و ۴ می‌شود و در مناطقی که وضعیتشان نارنجی است نیز گروه‌های شغلی ۳ و ۴ محدودیت خواهند داشت.

استاندار قم عنوان کرد: در شهر‌های با وضعیت قرمز کرونایی نیز محدودیت‌ها شامل هر چهار گروه شغلی خواهد شد.

او  گفت: برای اجرای طرح مذکور وضعیت شهر‌ها طی این هفته از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشخص و جزئیات آن نیز به‌صورت مفصل ابلاغ می‌شود.

سرمست همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت کرونایی قم بیان کرد: وضعیت استان در حال حاضر قرمز است، ولی اگر جزو شهر‌های نارنجی قرار گرفتیم اعمال محدودیت‌ها نیز مطابق همین وضعیت صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار