اضافه شدن ۲۰ اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: ۲۰ اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی این شهر اضافه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در نشست عمومی شورای شهر با اشاره به ضرورت توسعه حمل و نقل عمومی اظهار داشت: برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در مرکز چهارمحال و بختیاری ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید خریداری می‌شود.

او افزود: برای خرید این تعداد اتوبوس شهری ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اسناد اوراق مشارکت اسلامی در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید


عبدالغنی اضافه کرد: ارتقای کمی و کیفی شاخص‌های توسعه شهری مانند نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و اجرای طرح‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، عمرانی و اقتصادی مرکز چهارمحال و بختیاری در دستور کار مسوولان شهرداری شهرکرد قرار دارد.

فرهاد رئیسی رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد نیز تاکید کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد تهیه پیوست فرهنگی به‌عنوان زیرساخت لازم در اجرای طرح‌های توسعه سرمایه‌گذاری مدیریت شهری را در دستور کار دهد.

او تهیه دانشنامه و بانک اطلاعات مفاخر شهرکرد را ضروری برشمرد و افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در تهیه و اجرای طرح‌های فرهنگی، خلاقیت داشته باشد.

طیبه شریفی نایب‌رییس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: بازسازی و بهسازی سینما روباز شهرداری شهرکرد در پارک ملت و برون‌سپاری آن جزو برنامه‌های مسوولان مرتبط در شهرداری باشد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار