واگذاری ۹۵۵ واحد مسکونی به اقشار کم در آمد در زنجان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان به احداث و واگذاری ۹۵۵ واحد مسکونی به اقشار کم درآمد در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر نیز ۵۸ واحد مسکونی در شرف واگذاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان با بیان اینکه همواره یکی از مهمترین اهداف و رسالت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تأمین مسکن محرومان و اقشارکم درآمد بوده، گفت: در این راستا بنیاد مسکن استان زنجان گام‌های موثری برداشته است.
 
او ادامه داد: تاکنون ۶۳ خانه عالم روستایی در روستا‌های استان زنجان توسط بنیاد مسکن احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

خواجه ای با بیان اینکه این نهاد انقلابی به ساخت و توسعه خانه‌های عالم تاکید جدی دارد، افزود: در حال حاضر نیز هفت خانه عالم در دست ساخت است.

او به احداث و واگذاری ۹۵۵ واحد مسکونی به اقشار کم درآمد در زنجان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر نیز ۵۸ واحد مسکونی (۴۰ واحدی امید هیدج و ۱۸ واحدی وصال ابهر) در شرف واگذاری است که امسال تحویل متقاضیان خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان افزود: پروژه‌های مسکونی ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان، ۹۶ واحدی هیدج، ۱۶ واحدی صائین قلعه، ۹۶ واحدی آب‌بر، ۱۲۶ واحدی خرم‌دره از جمله پروژه‌هایی است که در قالب طرح اقدام ملی از سوی این نهاد انقلابی اجرا خواهد شد.

خواجه‌ای گفت: ۲۱۶ واحد مسکونی اعم از مجموعه سازی، خدماتی و تجاری نیز در دست تهیه نقشه است.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.