پل شهید قهاری (میدان بار) شکست

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: با شکست پل شهید سعید قهاری سعید (معروف به میدان بار) در همدان مسیر ورودی عرشه سوم پل بسته شد.

پل شهید قهاری (میدان بار) شکستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ فرخ جمالی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: کمتر از ۲ سال از بهره برداری پل شهید سعید قهاری سعید می‌گذرد که هم اینک شاهد شکسته شدن عرشه سوم این پل هستیم.

او افزود: عرشه سوم پل شهید سعید قهاری سعید مسیر عبور خودرو‌هایی است که از سمت غرب همدان و بلوار ارتش به سمت بلوار آیت الله نجفی و جاده تهران و ملایر تردد دارند.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان اظهار داشت: با وجود گذشت چند روز از مسدود کردن این پل، اما شهرداری اقدامی برای ترمیم نقطه حادثه دیده انجام نداده گویا آن‌ها نیز منتظر نظر تهران درباره علت این شکست پل و رفع نقص آن هستند.

سرهنگ جمالی ادامه داد: با مسدود شدن عرشه سوم این پل، هم اینک خودرو‌ها به ویژه کشنده و تریلی‌ها به بلوار سیدجمال وارد شده و از دور برگردان برای بازگشت و قرار گرفتن در بلوار آیت الله نجفی استفاده می‌کنند.

او بیان کرد: دوربرگردان سه متری برای دور زدن کشنده و تریلی‌ها خطرساز بوده و با دور زدن یک تریلی حجم عظیمی ترافیک ایجاد می‌شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان اظهار داشت: به گفته مسئولان شهرداری در صورت مسدود نکردن عرشه سوم پل شهید سعید قهاری سعید و عبور خودرو‌ها احتمال ریزش پل و سقوط خودرو وجود داشت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۲۰ آذر ۱۳۹۹
متاسفم