پرهیزگار: صادر نشدن مجوز برگزاری لیگ برتر فوتسال فنی نیست

رئیس کمیته فوتسال درباره دلایل صادر نشدن مجوز برگزاری لیگ برتر این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داوود پرهیزگار رئیس کمیته فوتسال درباره مشخص نبودن زمان شروع رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: ۵ رشته ورزشی لیگ خود را شروع کرده اند و از این بابت مشکلی وجود ندارد. ما هم ادعا داریم می‌توانیم با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی لیگ فوتسال را شروع کنیم. ما در کمیته فوتسال عواملی مثل دکتر سیف را داریم که در AFC و مسابقات آسیایی دستورالعمل‌های بهداشتی را تدوین می کند. نمی‌دانم دوستان به چه دلیل مجوز شروع رقابت‌های لیگ فوتسال را صادر نمی‌کنند. در رشته‌هایی مثل هندبال و بسکتبال برخورد‌ها به مراتب از فوتسال بیشتر است. به نظر من دلیل برگزار نشدن لیگ فوتسال فنی نیست. به هر حال امیدوارم دوستان در وزارت ورزش و بهداشت بازنگری خوبی را انجام دهند تا بتوانیم هر چه زودتر لیگ فوتسال را آغاز کنیم.


بیشتر بخوانید


رئیس کمیته فوتسال درباره کنایه مهدی جاوید ملی پوش کشورمان به او درباره برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بیان داشت: من به مهدی حق می‌دهم. بسیاری از دوستان از فوتسال امرار معاش می‌کنند و این حق طبیعی آن‌ها است که به برگزار نشدن مسابقات اعتراض کنند.

پرهیزگار در ادامه درباره اینکه آیا لیگ برتر فوتسال قرار است به صورت متمرکز برگزار شود گفت: بله، خدا را شکر همکاران ما در سازمان لیگ فوتسال برگزاری مسابقات به صورت متمرکز را پیش بینی کرده اند. فقط منتظر هستیم تا مجوز بازی‌ها صادر شود.

رئیس کمیته فوتسال درباره برنامه‌های آینده تیم ملی برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: مسابقات جام ملت‌های آسیا ۵ مرتبه به تعویق افتاده است. حالا قرار است این مسابقات فروردین ماه در کویت برگزار شود. ایران اولین تیم بود که در دوران کرونا توانست بازی دوستانه برگزار کند. ما لیگ سال گذشته را بدون اینکه مشکلی رخ دهد به پایان رساندیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار