نبود برخی زیرساخت‌های ابتدایی در بوشهر پذیرفتنی نیست

معاون استاندار بوشهر گفت: در این شرایط نبود برخی زیرساخت‌های ابتدایی شهری در مرکز استان پذیرفتنی نیست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهرداد ستوده معاون امور عمرانی استاندار بوشهر در نشست با شورایاران محله‌های هدف شهر بوشهر بیان کرد: حل مشکلات محله‌های جنوبی این شهر از مهمترین اولویت‌های مدیریت شهری است

او افزود: با وجود همه کار‌های انجام شده، اما هنوز مشکلات و تنگنا‌های زیادی وجود دارد که تلاش می‌شود با برنامه ریزی و اولویت بندی، طرح‌ها در محله‌ها اجرا شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر، سامان دادن بوستان لیان، نوسازی شبکه آبرسانی، برداشته شدن نوبت بندی آب در بخشی از محله‌های جنوبی و تهیه طرح تفصیلی محله‌های جنوبی شهر را از جمله کار‌های مهمی دانست که در این مدت در شهر بوشهر اجرا شده‌ است.

ستوده گفت: اجرای طرح جمع‌آوری فاضلاب برای محله‌های جنوبی شهر بوشهر از خواسته‌های مردم این مناطق است و با توجه به اعتبار هنگفتی که این کار می‌طلبد باید از همه ظرفیت‌های ملی و استانی برای جذب اعتبارات در این بخش استفاده شود.


بیشتر بخوانید


او، خطاب به شورایان محله‌های هدف بوشهر عنوان کرد: عملکرد شهرداری خوب یا بد نتیجه انتخاب خودمان است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: شهرداری بوشهر از جمله دستگاه‌هایی است که سال ۹۸ اعتبارات خود را به صورت کامل دریافت کرده و در پنج سال گذشته اعتباری که این شهرداری دریافت کرده معادل کل اعتباری است که در قبل از دولت یازدهم دریافت کرده‌است.

ستوده گفت: با توجه به ضرورت اجرای برخی طرح‌های مهم انتظار است که نمایندگان مجلس در زمینه جذب اعتبارات همکاری بیشتر داشته باشند.

او ادامه داد: در این شرایط نبود برخی زیرساخت‌های ابتدایی شهری در مرکز استان پذیرفتنی نیست.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر بر ضرورت اولویت محله‌های جنوبی برای آسفالت کوچه‌های خاکی، تامین اعتبار لازم برای روشنایی معابر و حل مشکل سگ‌های ولگرد تاکید کرد.

ستوده بیان کرد: در حوزه عمرانی دست نیاز به سمت همه دراز می‌کنیم و استان بوشهر زمانی رنگ پیشرفت را می‌بیند که همه در کنار هم باشیم.

فرماندار بوشهر نیز گفت: کار‌های بزرگی در مرکز استان در بخش آبرسانی، گازرسانی، رفع مشکل جیره بندی آب، اصلاح برخی زیرساخت‌های شهری و نوسازی مراکز جامع سلامت انجام شده هرچند تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد.

عباس جمشیدی عنوان کرد: برخی مشکلات زیبنده مرکز استان نیست و تلاش می‌شود با اولویت بندی طرح‌ها برای برطرف کردن مشکلات مردم گام‌های مهم برداشته شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.