تجلیل از رئیس اداره کتابخانه های عمومی آبادان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند از رئیس اداره کتابخانه های عمومی آبادان تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مردانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند در مراسم تجلیل از رئیس اداره کتابخانه های عمومی آبادان ضمن گرامیداشت بیست و هشتمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار و تبریک این ایام به پرسنل کتابخانه عمومی آبادان، عملکرد فرهنگی و اجتماعی اداره کتابخانه های عمومی آبادان را در هدایت افکار به سمت مطالعه بسیار مفید و اثر گذار ارزیابی کرد.

او افزود: فعالیت های کتابخانه های عمومی آبادان از ابتدای شیوع بیماری کرونا بسیار متنوع و گسترده شده و مخاطبان زیادی را در فضای مجازی به دست آورده است و در دوران بحران کرونا نیز رسالت فرهنگی و فعالیت های ترویجی کتابخانه ها تعطیل نشده است.

احمدرضا دشت افکن رئیس اداره کتابخانه های عمومی آبادان نیز در این مراسم به تشریح عملکرد فرهنگی کتابخانه های عمومی و برنامه های هفته کتاب پرداخت و افزود که مجموعه شهرستان آبادان در یک سال گذشته توانست رتبه های ملی و استانی متعددی کسب کنند.

در پایان این مراسم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح سپاس از عملکرد فرهنگی و ترویجی رئیس اداره کتابخانه های عمومی آبادان تجلیل کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.