معرفی خودرو؛

وانتی که لیموزین شد

یک کارگاه خودروسازی ایتالیایی به نام آزنوم (Aznom) روی وانتی آمریکایی، یک لیموزین شاسی‌بلند بسیار لوکس ساخته است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پالادیوم ماشین بزرگی است. طول آن نزدیک به شش متر و ارتفاعش حدود دو متر است. برای سوار و پیاده شدن راحت یک پله زیر ماشین مخفی شده که با باز شدن در‌ها بیرون می‌آید. جای بار هم کشویی است و از پشت ماشین بیرون می‌آید تا دسترسی به آن راحت‌تر باشد.

همانطور که به خوبی می‌دانید، ایتالیا در طول این سال‌ها میزبان بسیاری از بزرگترین هنرمندان جهان بوده است.  آزنوم پالادیوم براساس وانت RAM ۱۵۰۰ ساخته شده است. آزنوم می‌گوید که پالادیوم به گونه‌ای طراحی شده است که "بیش از حد لیموزین" باشد و "طاقچه‌ای جالب و اختصاصی" را پر کند.

این بدنه ظاهراً توسط شخصی به نام Alessandro Camorali از Studio CAMAL در تورینو طراحی شده است و ظاهراً با استفاده از کلاهک و سقف الیاف کربن و همچنین سپر‌های کامپوزیتی در دو انتها با استفاده از تکنیک‌های تولید صنعت که امروزه تقریباً از دست رفته اند، ساخته شده است.

پالادیوم؛ وانتی که لیموزین شد

ظاهراً آلومینیوم زیادی نیز در آن وجود دارد، این وسیله نقلیه غول پیکر دارای یک نمایشگر کوچک بر روی هر چهار درب دارد و اجازه می‌دهد تا عملکرد‌های مختلف از جمله دما، کنترل صندلی‌ها، روشنایی و کشو‌های ذخیره انرژی را کنترل کنید. برای حداکثر راحتی، یک سیستم تهویه مطبوع مستقل در عقب وجود دارد و سرنشینان دما را برای سمت خود کنترل می‌کنند.

پالادیوم؛ وانتی که لیموزین شد

آزنوم می‌گوید که کابین پالادیوم از قایق‌های تفریحی لوکس الهام می‌گیرد. در صندلی عقب، یک نیمکت عظیم وجود دارد که تمام فضای پا را برای سرنشینان فراهم می‌کند. این شرکت فضای داخلی را با مواد بسیار پیشرفته مانند چرم بافت، فلز صیقلی و چوب پوشش می‌دهد.

این خودرو با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و یک دیفرانسیل قفل الکترونیکی قابل تعویض در عقب همراه است.  آزنوم در سال ۲۰۰۷ شروع به کار کرد و عمدتا در زمینه ارتقا طراحی داخلی اتومبیل‌هایی مانند لندرور دیفندر و فیات ۵۰۰ اقدام می‌کند.

پالادیوم؛ وانتی که لیموزین شد

گزارش شده است که صندلی‌های بزرگ عقب "بی شباهت به تاج و تخت نیستند" و به طور استاندارد پالادیوم با چرم Foglizzo پوشانده شده است. نگهدارنده‌های شیشه شیک، صفحه نمایش‌های عظیم و چند ترکیب رنگی بسیار جالب نیز وجود دارد.

همچنین، آن بوت چه روی زمین باز می‌شود؟ ما هرگز مانند آن را ندیده ایم. اما پس از آن، ما هرگز چیزی مانند پالادیوم ندیده ایم. هنوز چیزی در مورد قیمت خبری نیست، اما احتمالاً بهتر است این سال را نکنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۴۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
درود به افکار خلاقانه .
آخرین اخبار