رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اندیمشک گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در فضای مجازی برگزار می‌شوند.

فریبا لطفی بافنده رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اندیمشک درخصوص برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کتابخانه‌های عمومی شهرستان از ۲۴ آبان، خدمات خود را به صورت امانت دادن کتاب به عموم مردم با رعایت شیوه نامه بهداشتی آغاز کرده اند.

او افزود: امسال با توجه به شیوع کرونا، همه فعالیت‌های کتابخانه‌ها از قبیل؛ نشست کتابخوانی، معرفی کتاب در مناسبت‌های مختلف، مسابقات کتابخوانی و نقاشی با موضوع "ما کرونا را شکست می‌دهیم"، به صورت مجازی اجرا می‌شوند.

لطفی بافنده با بیان اینکه در هفته کتاب از فعالان فرهنگی مجازی به خصوص اینستاگرام از سوی نهادکتابخانه‌های کشور تقدیر خواهد شد، اظهار داشت: در این هفته، ۲ مسابقه کتابخوانی، مسابقه نقاشی گروه سنی کودک و نوجوان، نشست‌های کتابخوانی، معرفی کتاب و دیگر برنامه‌های متنوع در فضای مجازی برگزار می‌شوند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اندیمشک اهدای کتاب را اهدای دانایی دانست و بیان کرد: از عموم مردم تقاضا داریم در این هفته کتاب‌های خود را به کتابخانه‌ها اهدا کنند، ضمن اینکه درآمد کتابخانه‌های عمومی از نیم درصد درآمد شهرداری است که به سختی مطالبات پرداخت می‌شوند و خواستار توجه بیشتر دستگاه مذکور به این موضوع هستیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.