طرح یاس در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

همزمان با سراسر کشور، طرح یاس با هدف ارائه آموزش‌های امداد و نجات به مددجویان با مشارکت هلال احمر در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سراسر کشور طرح یاس با هدف ارائه آموزش‌های امداد و نجات به مددجویان با مشارکت هلال احمر در استان اجرا می‌شود.

او افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی مفید و راهبردی زمینه توانمندسازی مددجویان را فراهم می‌کند.


بیشتر بخوانید


ملک پور با اشاره به اهمیت آموزش مواجه با بلایای طبیعی و بحران‌ها اضافه کرد: در صورت بروز حوادث و بلایای طبیعی افراد آموزش‌دیده می‌توانند جان خود و دیگران را نجات دهند و از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

او ادامه داد: در این طرح شیوه‌های مواجه با بحران‌ها و بلایای طبیعی به مددجویان در خانه‌های هلال سراسر استان آموزش داده می‌شود تا در مواقع بحران از این آموزش‌ها استفاده کنند.

ملک پور با اشاره به اهداف اجرای این طرح گفت: نحوه استفاده از کمک‌های اولیه در مواقع بحران، نحوه درمان اولیه افراد آسیب‌دیده و اعزام آن‌ها به مراکز درمانی و چگونگی مراقبت از افراد آسیب‌دیده از جمله اهداف اجرای این طرح است.

او اضافه کرد: ارتقاء سطح دانش و مهارت مخاطبان در زمینه امداد و کمک‌های اولیه و آشنایی با حوادث، سوانح و نحوه مقابله با آن‌ها از دیگر اهداف اجرای طرح یاس در سطح استان خواهد بود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.