تداوم ثبت نام طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در فارس

ثبت نام خانوار‌های بدون گاز طبیعی استان فارس در طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید و گاز مایع ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از حضور نیرو‌های منطقه در روستای‌ها کم برخودار و ثبت نام ۳ هزار خانوار روستای متقاضی دریافت نفت سفید در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی، سدف به نشانی https:// newtejaratasan.niopdc.ir خبرداد.

امیر بنی کریمی گفت: با این میزان ثبت نام بیش از ۸۵ درصد از خانوار‌های بدون گاز طبیعی در استان ثبت نام و تایید نهایی شده اند.

او، هدف از اجرای این طرح را تحقق دولت الکترونیک، رعایت حقوق مصرف کنندگان، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و دسترسی آسان‌تر مصرف کنندگان واقعی برشمرد و اظهارداشت: با عملیاتی شدن این طرح ملی، ساماندهی توزیع نفت سفید، نفت گاز و گاز مایع، شفاف سازی مصرف کنندگان مجاز، تخصیص سهمیه، عملیات خرید و پرداخت همگی بصورت الکترونیکی انجام می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس اضافه کرد: متقاضیانی که تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده اند با مراجعه به سامانه سدف نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام اقدام و سوخت مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی دریافت کنند.

بنی کریمی با بیان اینکه طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید، نفت گاز و گاز مایع از ابتدای آبان ماه در استان عملیاتی شده است، افزود: این خانوار‌ها می‌توانند نفت سفید و گاز مایع خود را با قیمت مصوب و به صورت الکترونیکی دریافت کنند.

او با تاکید بر این موضوع که با اجرای این طرح، سهمیه سوخت مصرف کنندگان واقعی کم نخواهد شد، اظهارداشت: با عملیاتی شدن این طرح مصرف کنندگان واقعی سوخت مورد نیاز خود را سریع‌تر و با قیمت مصوب دریافت خواهد کرد و از مصرف خارج از شبکه این فرآورده جلوگیری و بسیاری از مشکلات موجود برطرف خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس با بیان اینکه با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره‌ها و سازمان‌های مربوطه تمامی زیر ساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری لازم برای اجرای این طرح در استان فارس فراهم شده است، گفت: ذخیره‌سازی حداکثری برای تامین به موقع سوخت در ایام سرد سال و ارائه خدمات با کیفیت به همه مصرف‌کنندگان فرآورده‌های نفتی، نیروگاه‌ها و مجاری عرضه تا سخت‌گذرترین نقاط استان جز ماموریت‌های اصلی این منطقه است و هیچ گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار