بارش پراکنده باران در بوشهر/ دریا چهارشنبه مواج است

هواشناسی بوشهر از ادامه بارش پراکنده باران در امروز و فردا خبر داده که همراه با رعدوبرق و وزش باد خواهد بود.

بارش پراکنده باران در بوشهر/ دریا چهارشنبه مواج استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سامانه بارشی که از دیشب (یکشنبه) آسمان بوشهر را فراگرفته بنا بر اعلام هواشناسی استان تا ساعت ۱۲:۳۰ امروز باعث شده است در بوشهر  ۵/۶ میلیمتر، خارگ ۲/۲، برازجان ۰/۸، دیر  ۰/۳ در دیر و دیلم ۰/۱ میلیمتر باران ببارد.

به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی استان، این سامانه امروز و فردا در استان فعال است و در برخی نقاط استان باعث بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد خواهد شد.

هادی سالاری افزود: چهارشنبه به سبب وزش با‌دهای شمال غربی به نسبت شدید، دریا مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.


بیشتر بخوانید


او همچنین با اشاره به پیش‌بینی وضع جوی و دریایی استان تا پیش از ظهر فردا، بیان کرد: آسمان در این مدت، نیمه ابری در برخی نقاط همراه با بارش پراکنده باران گاهی رعدوبرق و وزش باد خواهد بود و صبح فردا در برخی نقاط مه رخ می‌دهد.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: جهت وزش باد بیشتر شمال شرقی تا جنوب شرقی گاهی شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ در برخی نقاط گاهی بیش از ۴۰ کیلومتر درساعت پیش‌بینی می‌شود و ارتفاع موج هم ۳۰ تا ۹۰ و در فاصله دور از ساحل گاهی ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

سالاری گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول ۰۳:۱۵، مد اول ساعت ۰۹:۰۶، جزر دوم ساعت ۱۳:۵۳ و مد دوم ساعت ۲۰:۲۷ است.

او همچنین عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته عسلویه با ۳۰ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهر و جم با ۱۶ درجه سلسیوس خنک‌ترین شهر استان بوشهر بوده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.