راه اندازی کانال کتابشاد برای دانش‌آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از راه اندازی کانال کتابشاد برای دانش‌آموزان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علیرضا سعدی‌پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت:با توجه به شرایط کرونایی با هدف پیگیری و اجرای برنامه‌های نهضت مطالعه مفید در فضای مجازی، کانال «کتابشاد» با همکاری دو جانبه معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران و نهاد کتابخانه‌های عمومی مازندران راه اندازی شد.

او افزود: تفاوت این دوره هفته کتاب، با سال‌های دیگر در این است که با توجه به شرایطی که ویروس کروناب وجود آورد، برخی از خانواده‌ها به منظور سپری این ایام در منزل به آن روی آوردند وکور سوی امید کتاب و کتاب خوانی در جامعه ایرانی بار دیگر جان گرفت.

سعدی‌پور گفت: در این کانال به مواردی، چون معرفی کتاب‌های مناسب و مفید، ارائه فایل پی دی اف کتاب‌های منتخب، اطلاعیه‌ها و اخبار حوزه کتاب، آشنایی با نویسندگان بزرگ ایران و جهان، فایل‌های آموزشی، معرفی کتابخوانان برتر، مسابقات کتابخوانی و کلیپ‌های دانش آموزی معرفی کتابی که خوانده اند، اشاره خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به معرفی کتاب‌های برگزیده که این امر نیز به عهده دانش‌آموزان است، افزود: دانش آموزان عزیز می‌توانند کتابی را که خوانده اند را در یک فیلم حداکثر ۳ دقیقه‌ای معرفی کنند و فایل آنرا جهت بار گذاری در کانال به آیدی @ketab_shad کانال ارسال کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.