حبس شدن مردی در خانه به دلیل داشتن حساسیتی عجیب!

مرد انگلیسی که از حساسیتی کم نظیر رنج می برد برای کنترل حملات آلرژیک خود در خانه حبس شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد انگلیسی وقتی که فهمید نمی‌تواند برق را تحمل کند، در خانه خود حبس شد. برونو برک ۴۸ ساله، زندگی عادی خود را داشت، تا اینکه از دردی را در سر خود احساس کرد که موجب رنجش خاطر او شد. چهار سال پیش حدود او ۳ کیلوگرم از وزن خود را از دست داد. برک، پدر سه فرزند، می‌گوید که سال‌ها طول کشید تا فهمید که او از یک بیماری نادر به نام حساسیت الکتریکی رنج می‌برد. همچنین این مریضی به عنوان حساسیت الکترومغناطیسی، الکتروفوبیا، یا سندرم عدم تحمل میدان الکترومغناطیسی شناخته می‌شود.

برک، یک کارگر ساختمانی که علاوه بر کار از یک سگ نیز نگهداری می‌کرد، مجبور شد خانه خود را با رنگ مخصوصی برای جلوگیری از ورود سیگنال‌های 5G و امواج رادیویی بپوشاند. او همچنین مشتاق است که با چراغ‌های خاموش در هنگام شب، مصرف برق را در خانه تا حد ممکن محدود کند. بخاری را روشن نکند و از برخی کار‌های روزمره مانند تماشای تلویزیون پرهیز کند. گزارش‌ها نشان می‌دهد که حدود ۴ درصد از انگلیسی‌ها ادعا می‌کنند که به میدان‌های الکترومغناطیسی حساسیت دارند. برخی از کارشناسان می‌گویند این یک توهم است، اما آقای برک و همسرش معتقدند که وضعیت او بسیار واقعی است.

حسیاسیت عجیب

برک طی ۶ ماه از خستگی مزمن رنج برد و حدود ۲۵۰ هزار دلار برای سفر به تعدادی از کشور‌ها هزینه کرد. کشورهایی از جمله ایالات متحده و آلمان، در تلاش برای کشف علت بیماری او و جستجوی درمان برای آن هستند. برک گفت:"من علت بیماری خود را نمی‌دانستم، ما در خانه یک شبکه Wi-Fi، یک تلویزیون هوشمند داشتیم و احساس درد شدیدی در سرم داشتم و وزن من به طور چشمگیری از حدود ۱۰۰ کیلوگرم به ۶۵ کیلوگرم کاهش یافت. "

در پایان، برک کشف کرد که وقتی در سیاتل واقع در ساحل غربی آمریکا زندگی می‌کرد، توسط سموم دفع آفات مسموم شده است؛ این امر باعث ضعف قابل توجه سیستم ایمنی بدن او شده و در نتیجه نسبت به انواع مختلف سیگنال‌های الکتریکی بسیار حساس شده است. در این شرایط، برک زندگی‌ای خالی از همه وسایل الکتریکی را پشت سر می‌گذارد. گرچه توانسته است برخی علائم را کنترل کند، اما با این حال، او نمی‌تواند از ترس حملات آلرژیک از خانه خارج شود.

حسیاسیت عجیب


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
کارگره!!!اونوقت چقدر خرج کرده؟؟؟تو خونش تلویزیون هوشمند و وای فای هم داشته اره؟?؟؟!!!!!
آخرین اخبار