تاکید بر پیوست رسانه‌ای برای خدمات حوزه علمیه

مسئول رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه کشور در قزوین گفت: برای اثرگذاری هر چه بیشتر حوزه علمیه، پیوست رسانه‌ای باید به عنوان عنصری ضروری در تمامی فعالیت‌های این بخش پذیرفته شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام محمدرضا برته مسئول رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه کشور در جلسه شورای مدیران مدارس علمیه قزوین گفت:امروزه مردم گفته‌ها و اطلاعات ارائه شده از سوی رسانه‌ها را بیش از آنچه که مشاهده می‌کنند، باور دارند و همین مسئله رسالت رسانه را در دنیای پیچیده اطلاعات سخت‌تر کرده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌ای حوزه علمیه قزوین اعلام کرد: این مرکز به لحاظ انتشار اخبار جایگاه نخست کشوری را به خود اختصاص داده که البته این عملکرد کافی نبوده است و باید بیشتر اطلاع رسانی شود.

به گفته مسئول رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه کشور؛ آزادسازی زندانیان و توجه به این قشر آسیب پذیر، اقدامی ارزشمند است که باید اجرای آن در آینده با گستردگی بیشتر ادامه پیدا کند.

حجت الاسلام محمدرضا برته با بیان اینکه امروز بیش از هر زمانی نیازمند ورود افراد نخبه و مسئولان در موضوعات رسانه‌ای هستیم، افزود: مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه به دنبال راه‌اندازی دوره‌های سواد رسانه و تربیت خبرنگار به صورت تخصصی است تا با این وسیله بتوانیم تأثیرگذاری بیشتری را در سطوح داخلی و بین‌المللی داشته باشیم.

وی، رصد، جریان شناسی و آینده پژوهی، خبر و اطلاع رسانی، فضای مجازی و سایت، نظارت مستمر، ارزیابی و مدیریت مراکز استانی را رسالت مرکز رسانه حوزه علمیه دانست.

مسئول رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه کشور در ادامه با امام جمعه قزوین دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی امام جمعه قزوین هم در این دیدار گفت: مخاطب سازی و مشخص کردن حیطه مخاطبان مسئله مهمی است که ما به عنوان رسانه باید از قرآن بیاموزیم.

در پایان از مدیر حوزه علمیه قزوین و مسئولان رسانه‌ای فعال حوزه تقدیر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.