نصب ۱۷۰ دوربین ثبت سرعت

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت : نصب ۱۷۰ دوربین ثبت سرعت با حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بزرگراه‌ها در دستور کار است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محسن ارجمندی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت : «ایمنی در سطح معابر» یکی از مسائلی و مشکلاتی است که در سطح شهر با آن مواجهه هستیم و این ایمنی تنها با رعایت قوانین و مقررات تامین می‌شود.

او یکی از بهترین راه‌های کنترل رانندگان و رعایت قوانین را نصب دوربین‌های ثبت تخلف دانست و گفت : هم‌اکنون هفت دوربین ثبت سرعت و ۲۰ دوربین نظارتی شهرداری در سطح شهر فعال است.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرمانشاه از در دستور کار بودن نصب ۱۷۰ دوربین ثبت سرعت با حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در شهر خبر داد و افزود: ۱۷۰ دوربین ثبت تخلف از جمله ثبت سرعت، ثبت تقاطع‌ها عبور از چراغ قرمز و ثبت تخلف عبور از محدوده‌های طرح ترافیک و همچنین ثبت تخلف از محدوده‌های خط ویژه اتوبوس و سایر تخلفات که نیاز به سرمایه‌گذاری کلانی دارد را در برنامه داریم که از طریق جذب سرمایه‌گذاری این کار را انجام می‌دهیم.

ارجمندی در خصوص بحث نوسازی ناوگان اتوبوسرانی گفت: ناوگان اتوبوسرانی شهر کرمانشاه طی سال آینده کلا فرسوده می‌شوند، در این راستا رای‌زنی‌هایی با وزارت کشور، سازمان شهرداری‌ها و برنامه و بودجه صورت گرفته که تفاهمنامه‌ای هم به امضا رسیده است.

او ادامه داد: براساس این تفاهمنامه برای نوسازی هر اتوبوس رقمی حدود ۲۲۵ میلیون تومان در قالب تسهیلات پرداخت خواهد شد.

ارجمندی اشاره‌ای هم به پروژه پیاده‌راه سازی خیابان مدرس داشت و گفت: مصوبه آن از شورای ترافیک استان اخذ شده و به مرحله اجرا هم رسیده است.

او افزود: مرحله اول اجرای آن آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی و جلب حمایت مردم از این پروژه است که در حال انجام آن هستیم و خوشبختانه اکثر مردم راضی هستند، سعی می‌کنیم در بازده زمانی چهار تا ۶ ماهه به پایان برسد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار