در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

جزئیات جدید از برگزاری پنجمین رویداد اینو تهران

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران درباره جزئیات جدید از برگزاری پنجمین رویداد اینو تهران با موضوع مدیریت بحران در بازار تهران، توضیحاتی داد.

محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در گفت‌وگو  با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جزئیات جدید از برگزاری پنجمین رویداد اینو تهران با موضوع ایمنی و مدیریت بحران در بازار تهران، اظهار کرد: سلسه رویداد‌های اینو تهران (Reverse Pitch) توسط مرکز و دبیرخانه تهران هوشمند در مجموعه شهرداری تهران و برای پاسخگویی به نیاز‌های فناورانه زیرمجموعه‌های مدیریت شهری برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی گفت: هدف برگزاری این رویداد‌ها این است که نیاز‌های بخش‌های عملیاتی شهرداری که فهرست و مدون شده به شیوه‌ای درست و چند وجهی ارائه شود و شرکت‌های نوآور، استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان و یا نهاد‌هایی که محصول مناسبی در حوزه مد نظر دارند بعد از ارائه پیشنهاد خود و برگزاری جلسات بررسی با بهره بردار‌های اصلی منجر به قرارداد تولید محصول یا سرویس شود. 

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران افزود: رویداد‌های اینو تهران تاکنون ۴ دوره در حوزه‌های پسماند، آتش نشانی، اطلاعات مکانی و توسعه کسب و کار‌ها برگزار شده است.

وی ادامه داد: این دوره‌ها از ابتدا رویداد مورد استقبال گرفته و ما به واسطه این رویداد‌ها کانالی برای استفاده از بخش خصوصی در جهت پیشبرد اهداف تهران هوشمند در اختیار داریم.

فرجود بیان کرد: پنجمین رویداد تهران نوآور (Inno Tehran) با محوریت موضوع «ایمنی و مدیریت بحران در بازار تهران» در آبان و آذر ۹۹ با همکاری شهرداری منطقه ۱۲ برگزار می‌شود، در این دوره به رفع مسائل و چالش‌های مرتبط با بازار تهران در حوزه ایمنی و مواجهه با بحران‌ها به شیوه هوشمند پرداخته خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت این موضوع و اهمیتی که ایمنی در مناطق قدیمی تهران وجود دارد، استفاده از ایده‌های نوین و راهکار‌های نوآورانه میتواند دریچه‌ای به روی رفع مسائلی باشد که تا کنون حل نشده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار