آموزش مجازی راهی مناسب برای آموزش در روزهای کرونایی

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : آموزش مجازی راهی مناسب برای آموزش در روز‌های مبارزه با کرونا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ خزایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : آموزش مجازی در شرایط بحران کرونا به عنوان تنها راه آموزش به دانشجویان با کیفیت و قدرت هرچه بیشتر باید انجام شود، اما در طول ترم نباید دانشجو به حال خود رها شود و اساتید فقط به امتحانات پایان ترم متکی باشند بلکه موضوعات قابل ارائه به عنوان تکلیف در طول ترم برای دانشجو وجود داشته باشد.

او گفت : دغدغه بسیاری ازدانشجویان بارگذاری حجم زیادی از محتوا‌ها در هفته‌های آخر است که رفع این دغدغه منطقی برعهده اساتید می‌باشد، بدیهی است ترفیع سالیانه اساتید منوط بر مشارکت فعال آنان دربرنامه‌های آموزش مجازی، بارگزاری به موقع محتوا‌های آموزشی و نیز ارزشیابی صحیح در طول ترم از دانشجویان است.

خزایی افزود : نبود دستورالعمل آموزشی در شرایط بحران، تصمیم گیری را دراین زمینه با دشواری مواجه می‌کند، اما همه ما به عنوان حلقه‌ای از یک زنجیره باید تصمیماتی را اتخاذ کنیم که کمترین میزان اشتباه را داشته باشد چرا که هرتصمیمی به طور قطع و کامل صحیح نیست، به همین دلیل مدیران گروه‌های آموزشی در دانشکده‌ها می‌توانند جهت اتخاذ تصمیمات بهتر بسیار موثر عمل کنند.

او افزود : حفظ سلامت دانشجویان واساتید اولویت اصلی ماست بنابراین هر کمبودی در زمینه ماسک و وسایل حفاظت فردی، توسط معاونت آموزشی تامین اعتبار می‌گردد.

خزایی گفت : بودجه لازم برای دانشکده دندانپزشکی جهت تقویت بستر‌های مجازی و مشکلات موجود، پس از بررسی‌های لازم توسط تیم پایش به این دانشکده تعلق گرفت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.