استاندار فارس:

فارس در زمینه کنترل کرونا موفق عمل کرده است

استاندار فارس گفت: این استان یکی از استان‌های موفق در زمینه کنترل و مقابله با شیوع کرونا بوده و تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی  با بیان اینكه فارس یکی از استان‌های موفق در زمینه کنترل و مقابله با شیوع کرونا بوده است، رفع آلودگی در نقاط مختلف شهری و روستایی، تولید ماسک، تداوم کمک‌های مؤمنانه، تولید مواد ضدعفونی، تولید اکسیژن و افزایش آن، کمک به کادر درمان و اقناع افکار عمومی را از جمله این اقدامات دانست.

او ادامه داد: تمام این برنامه‌ها در چارچوب همدلی، همکاری و همفکری با مجموعه شورای تامین و ستاد استانی کرونا انجام شد و هم نظری و همپوشانی موجود بین مسئولان استان در موفقیت این اقدامات اثرگذار بود.

رحیمی اظهار داشت: طرح همیار سلامت با هدف پیشگیری از گسترش بیماری و بیماریابی و کمک به گذراندن دوران نقاهت و کمک به کادر بهداشت و درمان بر اساس اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب انجام شده و نوید بخش این است که می‌توانیم این بیماری را شکست دهیم.

استاندار فارس در خصوص ویژگی طرح همیار سلامت در مقایسه با سایر طرح‌ها گفت: این طرح از خانواده شروع می‌شود و به جامعه شهری و روستایی گسترش پیدا می‌کند و امیدواریم زمینه قطع زنجیره انتقال بیماری را فراهم کند.

رحیمی  با بیان اینكه فارس یکی از استان‌های موفق در زمینه کنترل و مقابله با شیوع کرونا بوده است، رفع آلودگی در نقاط مختلف شهری و روستایی، تولید ماسک، تداوم کمک‌های مؤمنانه، تولید مواد ضدعفونی، تولید اکسیژن و افزایش آن، کمک به کادر درمان و اقناع افکار عمومی را از جمله این اقدامات دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار