پلمب ۲۵ کلینیک متخلف دراستان همدان

مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۵ کلینیک متخلف به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی پلمب شد.

محمد کریمی مدیر نظارت واعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: با شیوع ویروس کرونا نظارت و بازرسی از مراکز ارائه خدمات درمانی در راستای ارتقای سلامت جامعه تشدید شد.

او گفت: تعداد بازرسی‌های انجام شده از مراکز درمانی استان همدان از ابتدای سال جاری تا کنون دو هزار و ۵۷۱ مورد به ثبت رسیده است.

کریمی در ادامه گفت: با توجه به شرایط ویژه شیوع کرونا ویروس نظارت‌های این مدیریت به صورت گسترده در تمام استان ادامه خواهد یافت.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود:۲۱۱ مورد اخطاریه به مراکز درمانی و کلینیک‌های استان همدان داده شد.

کریمی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را در تمامی مطب‌ها و مراکز درمانی الزامی دانست و گفت: در صورت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی با واحد‌های متخلف برخورد قانونی می‌شود.

او بیان کرد: تیم بازرسی از مراکز درمانی و کلینیک‌ها ۵ نفر است که با همکاری نظام پزشکی، نیروی انتظامی، اماکن، مرکز بهداشت و تعزیرات انجام می‌شود.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی علت اصلی پلمب بوده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.