تداوم فعالیت سامانه ناپایدار بارشی در سطح استان اصفهان

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از ورود موج تازه بارش‌ها به استان اصفهان از روز جمعه خبر داد و گفت: بارندگی مطلوب‌تری نسبت به روزهای گذشته در سطح استان اصفهان شاهد خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فاطمه زهرا سیدان رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان، با اشاره به تداوم فعالیت سامانه ناپایدار بارشی در سطح استان اصفهان، اظهار کرد: بارندگی‌های مطلوبی را با تقویت امواج بارشی از روز جمعه تا شنبه در سطح استان شاهد خواهیم بود.

او افزود: امروز و فردا آسمان بسیاری از مناطق قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد و در مناطق شمال، شرق و غرب استان بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته، گفت: بیشترین بارش از شهر گلپایگان با میانگین ۲.۶ میلی متر و چادگان با میانگین یک میلی متر گزارش شده است.

او با بیان اینکه غبار صبحگاهی همچنان پدیده غالب مناطق مرکزی و کلان شهر اصفهان است، ادامه داد: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در ساعات پیش رو بین ۱۸ و پنج درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان است.

سیدان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، اضافه کرد: خور وبیابانک با دمای ۱۹ درجه سانتی گراد بالای صفر و کبوتر آباد با دمای صفر درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار