اعمال محدودیت‌های کرونایی جدید در اصفهان از اول آذرماه

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای اصفهان گفت: محدودیت های کرونایی جدید در اصفهان بر اساس سه رنگ قرمز، نارنجی و زرد و در سه سطح هشدار سه، دو و یک از ابتدای آذرماه اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الله غلامی سخنگوی ستاد مقابله با کرونای اصفهان با اعلام محدودیت‌های کرونایی از اول آذرماه در اصفهان اظهار داشت: شهر‌های استان بر اساس سه رنگ قرمز، نارنجی و زرد به ترتیب در سه سطح هشدار سه، دو و یک تقسیم بندی می‌شوند.

او افزود: در شهر‌های قرمز با سطح هشدار سه همه مشاغل به جز گروه یک تعطیل می‌شوند و بر این اساس تنها مراکز درمانی، داروخانه‌ها، مراکز امدادرسانی و نجات، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای تأمین مایحتاج ضروری، مراکز ارائه دهنده خدمات عمومی و خدمات اضطراری آب، برق و تلفن باز خواهند بود.

حضور یک سوم کارکنان در شهر‌های قرمز

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای اصفهان با اشاره به اینکه حدود یک سوم کارکنان در شهر‌های قرمز استان با سطح هشدار ۳ در محل کار حاضر می‌شوند، تصریح کرد: مراسم‌های مذهبی و فرهنگی در این شهر‌ها به مدت دو هفته محدودیت خواهد داشت.

او اضافه کرد: محدودیت‌های تردد در شهر‌های قرمز و نارنجی بر این اساس است که خودرو‌های با پلاک بومی نمی‌توانند از شهر خارج و یا به شهر‌های دیگر وارد شوند و برعکس خودرو‌های با پلاک غیربومی هم نمی‌توانند وارد شهر‌های قرمز و نارنجی شوند.

محدودیت‌های مشاغل ۳ و ۴ در شهر‌های نارنجی


غلامی با اشاره به اینکه در شهر‌ها و شهرستان‌های نارنجی محدودیت‌های مشاغل ۳و ۴ در آن‌ها اجرا می‌شود، گفت: یک دوم کارکنان این شهر‌ها در طول اجرای محدودیت‌ها اجازه دارند در محل کار خود حاضر شوند.

او با بیان اینکه رنگ بندی سیاه در این محدودیت‌ها لحاظ نشده است، افزود: شهر‌های استان اصفهان بر اساس سه رنگ قرمز با سطح هشدار ۳، نارنجی با سطح هشدار ۲ و زرد با سطح هشدار ۱ اعلام می‌شود.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.