رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

مهران جایگاهی ویژه نزد مردم شریف ایران اسلامی دارد

کریمیان گفت:مهران در میزبانی از زائران اربعین حسینی جایگاهی ویژه نزد مردم شریف ایران اسلامی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جریان سفر خود به شهرستان مهران با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

کریمیان در این دیدار ضمن تقدیر از توجه ویژه فرماندار شهرستان مهران به حوزه بهداشت و درمان گفت:این شهرستان به عنوان نماینده استان ایلام و کشورمان در میزبانی از زائران اربعین حسینی؛ جایگاهی ویژه نزد مردم شریف ایران اسلامی دارد.

او افزود:امسال متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا؛ همچون گذشته شاهد حضور میلیونی زائران اربعین حسینی در کنگره عظیم اربعین حسینی و تردد آنان در سطح استان نبودیم.

کریمیان اظهار کرد:ان شاءالله که هرچه زودتر تمام بشریت از شر این ویروس منحوس راحت شوند و زندگی جریان طبیعی خود را پیدا کند.

او یادآور شد:تمام تلاشمان را به کار گرفته‌ایم تا بهترین خدمات را به مردم شریف استان ایلام تقدیم کنیم و در این راه نیازمند حمایت و پشتیبانی فرمانداران محترم و مسئولان دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف هستیم.

اسد قاسمی فرماندار شهرستان مهران ضمن خیر مقدم به رئیس دانشگاه علوم پزشکی و همراهان او بیان کرد:حوزه سلامت یکی از حوزه‌های مهمی است که در هر جامعه‌ای باید ویژه‌تر از سایر عرصه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

او ادامه داد:مسئولان و پرسنل خدوم به دانشگاه علوم پزشکی ایلام خوشبختانه با احساس مسئولیت در راه خدمت به مردم به ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا تلاش‌های بی شائبه و شایسته‌ای به نمایش گذاشته اند که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.