پیدا شدن دندانی عظیم الجثه در ساحل

پیدا شدن دندان بسیار بزرگی در کارولینای جنوبی باعث شگفتی بسیاری از کاربران فضای مجازی شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، میسی ترسول ۳۰ اکتبر ۲۰۲۰ تصویری از دندانی عظیم الجثه را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد. او این دندان را هنگام پیاده روی در جزیره‌ای در کارولینای جنوبی پیدا کرد. میسی ترسول به روزنامه محلی کارولینای جنوبی گفت: "این دندان بسیار زیبایی است. "


بیشتر بخوانید


کاربران شبکه‌های اجتماعی به سرعت در مورد نوع موجود یا سن آن حدس‌های عجیب زدند و یک کاربر نوشت: "این باید دندان یک کوسه بزرگ باشد. " مرد دیگری گفت به زنی که دندان را پیدا کرده حسادت می‌کند، او گفت دندان جوانتری را در جزیره پیدا کرده، اما تاکید کرد که تاکنون هیچ دندانی به این اندازه پیدا نکرده است.

برخی اظهار داشتند که این دندان متعلق به گونه‌های منقرض شده کوسه‌ها است، که میلیون‌ها سال پیش در دریا‌ها پرسه می‌زدند. اما به گفته شبکه فاکس نیوز، محققان گفتند که دندان کوسه‌های باستانی که پیدا شده معمولاً از دست انسان بزرگتر است.

پیدا شدن دندانی عظیم جثه در ساحل

ترسول به روزنامه گفت:" من آن را برداشتم، و سپس وقتی که آن را در دست گرفتم بسیار شوکه شدم، آن را روی ماسه انداختم و درست مثل یک بچه ۵ ساله جیغ می‌کشیدم. " وی ادامه داد: "من بالا و پایین پریدم و گریه می‌کردم. باورم نمی‌شود. اوه خدای من، من یک دندان بزرگ پیدا کردم. "

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سردار ایرانی
۱۸:۵۳ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
بچه های مردم گنج پیدا میکنن اینقدر دادار،دودور راه نمی اندازن!!! اونوقت این رفته دندون قاطر همسایه پدربزرگ منو پیدا کرده،ببینید چکار میکنه،زشته از هیکل گندت خجالت بکش.
Netherlands
محمد
۱۳:۰۳ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
این دندان کوسه ی ماقبل تاریخ مگالودنه
-
ناشناس
۰۸:۱۹ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
دیوانه جیغ می کشیده
آخرین اخبار