تجهیزات فرودگاهی با استانداردهای جهانی همگام شد

ارائه خدمات و تولید محصول در حوزه اتوماسیون و تجهیزات فرودگاهی منطبق با استانداردهای جهانی موجب شکل‌گیری یک شرکت دانش‌بنیان شد.

به گزارش حوزه فناوریگروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، یک شرکت دانش بنیان با به‌کارگیری توان دانشی و تخصصی نیروی انسانی خود، در زمینه اتوماسیون، سیستم‌های انتقال و توزین بار، سیستم درجه بندی صنعتی، تجهیزات فرودگاهی و تولید پل‌های تلسکوپی به صورت بومی فعالیت می‌‌کند.

محمدعلی صدرالدینی مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان و فعال در زمینه تولید تجهیزات فرودگاهی اظهار کرد: یکی از محصولات ما، تولید مجموعه‌ای از نقاله‌ها است که با ترکیب مسیر‌های مستقیم و منحنی قابلیت انعطاف‌پذیری بالایی برای انتقال و سورت مختلف در سطوح متغیر به صورت کاملا هوشمند را داراست.

این فعال فناور بیان کرد: سیستم رباتیک هم محصول بعدی شرکت ما است. این محصول برای حمل بار در مسیر بدون دخالت نیروی انسانی و با امنیت بالا در مدل‌های مختلف قابل استفاده است که طول، عرض، ارتفاع، نوع پوشش و سرعت دستگاه با توجه به نیاز سفارش‌دهنده قابل طراحی و تولید است.

او افزود: این شرکت توانسته سیستم‌های پل‌های انتقال مسافر از ترمینال به هواپیما که پل‌های تلسکوپی نام دارد را به صورت کاملا بومی و برای نخستین بار در فرودگاه بین‌المللی کشور پیاده‌سازی کند. این سیستم شامل مجموعه‌ای از تجهیزات می‌شود که به صورت یک ماشین کاملا اتوماتیک تمامی عملیات‌های انتقال مسافر از ترمینال به هواپیما را انجام می‌دهد.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان تاکید کرد: ما محصولاتی برای بیشتر فرودگاه‌های کشور، ایران‌خودرو و سایپا، شرکت‌های تولیدکننده مواد غذایی، صنایع پشم شیشه و ... هم تولید می‌کنیم. این کار ما خروج ارز از کشور را کاهش داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار