برگزاری ۱۵۰۰ برنامه ویژه هفته بسیج در گلستان

فرمانده سپاه نینوا گلستان از برگزاری یک هزار و ۵۰۰ برنامه ویژه هفته بسیج در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان در نشست خبری هفته بسیج گفت: بسیج همواره در جبهه‌های مختلفی حضور داشته و در ایام شیوع کرونا هم در بحث غربالگری، ضدعفونی، تهیه ماسک و گان توزیع بسته‌های معیشتی و... حضوری فعال داشته است.

ملک شاهکویی گفت: ۶۰ هزار و ۵۸۶ نفر بسیجی در گروه‌های جهادی و برنامه‌های عنوان شده شرکت کرده اند.

او افزود: در هفته بسیج که از ۳۰ آبان شروع می‌شود و تا ۶ آذرماه ادامه دارد یک هزار و ۵۰۰ برنامه با ۱۸۹ سرفصل در این ایام اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: ساخت ۲۳ مسکن محرومین در روستا‌های محروم و کم برخوردار، اعزام کلینیک سیار دامپزشکی به روستاها، افتتاح طرح کلاس مهربانی و... از جمله برنامه‌های این هفته است.

ملک شاهکویی افزود: در حادثه آتش سوزی جنگل توسکستان و اطفای حریق نیرو‌های بسیجی و گروه‌های جهادی حضوری فعال و نقش کلیدی داشتند.

او با اشاره به اجرای طرح ۱۷ ربیع در استان گفت: بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با افزایش قیمت در بازار این طرح شکل گرفت و ۳۴۶ نفر بسیجی برای نظارت در بازار آموزش تخصصی دیده اند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: طرح شهید سلیمانی یکی دیگر از طرح‌های بسیج است که به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در شهر‌ها و روستا‌های استان اجرایی می‌شود.

ملک شاهکویی افزود: از ابتدای شروع طرح رزمایش مومنانه در استان ۲۵۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است و این توزیع تا پایان سال ادامه دارد.
 
انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار