آزاد سازی ۷ هکتار از اراضی کشاورزی ساری

فرمانده انتظامی ساری از آزاد سازی بیش از ۷ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان از چنگ زمین خواران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری: به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی، طرح جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در شهرستان ساری به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی با همکاری دادستان شهرستان ساری و کارشناسان اداره جهاد کشاورزی با انجام اقدامات اطلاعاتی چندین مورد از اراضی کشاورزی که با تغییر کاربری غیر مجاز اقدام به دیوار کشی و ساخت بنا‌های نیمه کاره در اراضی ملی کرده بودند را شناسایی کردند.

سرهنگ صفر پور با بیان این که در عملیاتی ضربتی واحد‌های ساختمانی ایجاد شده در این زمین‌ها تخریب شدند، گفت: با اجرای این طرح بیش از ۷ هکتار از اراضی کشاورزی از چنگ زمین خواران آزاد و در اختیار بخش کشاورزی و زراعی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: حفظ اراضی کشاورزی ضمن این که از اهمیت بسیار بالایی در اقتصاد مقاومتی برخوردار است، حق نسل آینده برای ادامه حیات و زندگی است و تخریب آن می‌تواند منجر به بروز شرایط دشوار زیست محیطی برای آیندگان شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از شهروندان خواست: قبل از خرید هرگونه زمین و باغ و یا احداث بنا، نسبت به دریافت استعلام از مراجع ذیصلاح در خصوص موقعیت و شرایط زمین‌های مورد نظر برای خریداری و یا هرگونه ساخت و ساز اقدام کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار