نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی:

مجلس تحت رهنمود‌ های روحانیت و رهبری عمل می‌ کند

قاضی‌زاده هاشمی گفت: مجلس یازدهم، مجلسی انقلابی و ولایی است و تحت رهنمود‌ های روحانیت و مقام معظم رهبری کار‌های خود را انجام می هد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  قاضی‌زاده هاشمی چهارشنبه شب در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: هر وقت وارد یک استان می‌شویم نخستین جایی که می‌رویم، خدمت نماینده مقام معظم رهبری در استان است تا از رهنمود هایشان در سطح ملی و استانی بهره‌مند شویم.

او اظهار کرد: به دعوت همکارانمان در استان حضور پیدا کردیم تا محضر شما و مردم بزرگوار و برجسته خراسان جنوبی باشیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اهالی خراسان جنوبی در مشهد حضور پررنگی دارند و نمی‌ شود کسی مشهدی باشد و با این مردم عمدتا فرهیخته، دانشمند، اهل علم و فضل آشنا نباشد.


بیشتر بخوانید


او افزود: از قدیم اساتید برجسته دانشگاه علوم پزشکی که نزد آن‌ ها شاگردی کردیم، مردم این منطقه بودند مانند دکتر اعتمادی و سایرین که بنیانگذاران علم و تحصیل چه در حوزه‌ های علمیه و چه در دانشگاه بودند و شاید بزرگترین ذخیره معنوی و سرمایه استان خراسان جنوبی نیروی انسانی منطقه باشد؛ چه کسانی که ساکن خراسان جنوبی و چه کسانی که خارج از استان هستند.

قاضی‌ زاده هاشمی گفت: نمایندگان خراسان جنوبی هم نشانه علم، فضل و تدین را در مجلس دارند و از نیکان و موثران مجلس هستند که ما مفتخریم در محضر آن‌ ها هستیم و با کمک نمایندگان، خراسان جنوبی رشد ویژه و چشمگیری خواهد کرد.

او اظهار کرد: خراسان جنوبی استان بزرگ و پهناوری است و هدفمان این بود که به همه شهرستان‌ های استان برویم، اما فرصت فراهم نشد و بخشی از استان را که در حوزه انتخابیه نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان است، طی ۲ روز بازدید می‌ کنیم و همین یک حوزه انتخابیه از بعضی استان‌ ها بزرگتر است.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم در سفر‌های بعدی در دیگر مناطق استان حضور پیدا کنیم.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.