تشریح برنامه‌های هنرمندان بسیجی در فارس

بیش از ۶۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج هنرمندان در استان فارس اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس با بیان اینکه در هفته بسیج امسال بیش از ۶۰ برنامه توسط این سازمان در سطح استان اجرا می‌شود، اجرای جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، تجلیل از هنرمندان شاخص، اجرای مسابقه شب شعر مجازی و غیره را از برنامه‌های این هفته دانست.

مجید میکائیلی، این نهاد مردمی که توسط بنیانگزار نظام اسلامی ایران، ایجاد شد را تضمین‌کننده تثبیت و تداوم انقلاب و جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد که این شجره طیبه یکی از مولفه‌های قدرت راهبردی نظام اسلامی و اهرم پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی دیوار مستحکمی در مقابل نفوذهای دشمنان این نظام است.

او با اشاره به اینکه «بسیج پیشرو خدمت، امیدآفرین» به عنوان شعار امسال هفته بسیج انتخاب شده است، گفت:‌ در این راستا رویکرد محوری برنامه‌های بسیج خدمت خالصانه و مؤمنانه به مردم است که به یاری خدا تلاش می‌کنیم تا با اجرای برنامه‌های مختلف، گام‌های مستحکمی در این زمینه برداریم.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس با بیان اینکه بیش از ۶۰ برنامه در هفته بسیج به‌همت سازمان بسیج هنرمندان در سطح استان فارس هم در بستر فضای مجازی و هم به‌صورت حضوری و با رعایت اصول بهداشتی برگزار خواهد شد، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا توسط هنرمندان، بازدید از خانواده شهدای هنرمند در شیراز و شهرستان‌های فارس، اجرای برنامه‌های فرهنگی در فضای روباز بیمارستان‌ها در سطح استان فارس، اجرای مسابقه شب شعر مجازی، برپایی مسابقه عکس مدافعان سلامت را از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج این سازمان اعلام کرد.

میکائیلی با بیان اینکه در این هفته برنامه تجلیل از هنرمندان شاخص با حضور فرمانده سپاه فجر و ویژه برنامه‌های «آنلاین شو» با موضوع هفته بسیج را اجرا خواهیم کرد، گفت: جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به‌میزبانی شیراز در نیمه دوم آذرماه با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به‌مدت ۵ روز برگزار خواهیم کرد.

به گفته او، کتابت خوشنویسان برجسته استان در محل گلزار شهداهای شهرستان‌های مختلف و تجلیل از خانواده شهید شیرعلی سلطانی، شهید شاخص سال ۹۹ سازمان بسیج هنرمندان فارس را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده این سازمان برای هفته بسیج دانست.

میکائیلی گفت: امسال برگزاری جشنواره ۴ گانه بسیج در رشته‌های خوشنویسی، هنرهای تجسمی، تئاتر و عکس را در دستور کار داریم، اگرچه بنا بود مراسم اختتامیه این جشنواره‌ها هفته بسیج انجام شود اما موج سوم کرونا، برنامه‌ها را با تعویق روبرو کرد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس به تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره‌ها اشاره کرد و افزود: علاقه‌مندان شرکت در جشنواره خوشنویسی، می‌توانند آثار خود را به شماره واتس‌آپ ۰۹۱۷۱۰۴۱۱۲۷، جشنواره عکاسی به شماره واتساپ ۰۹۱۷۴۸۴۶۰۶۶، جشنواره هنرهای تجسمی به شماره واتساپ ۰۹۱۷۶۰۲۶۸۲۲ و جشنواره نمایش به شماره واتساپ ۰۹۰۳۸۱۴۷۷۰۷ ارسال کنند.

میکائیلی زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره‌ها را دهه بصیرت (دی‌ماه) اعلام کرد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر تا ۲۰ آذرماه و سایر رشته‌ها تا ۲۳ آذرماه امسال انتخاب شده است که تاریخ دقیق برگزاری مراسم اختتامیه متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار