روند فعلی شیوع بیماری کرونا در آذربایجان شرقی نگران‌کننده است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: روند فعلی شیوع بیماری کرونا نگران‌کننده است و باید تمام تلاش خود را برای کاهش تعداد مبتلایان و فوت‌شدگان و همچنین قطع زنجیره بیماری به کار گیریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در بیست و نهمین جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا از اجرای دقیق و جدی مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر اعمال محدودیت‌های جدید از روز شنبه در استان  آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: اجرای این محدودیت‌ها و در نتیجه کاهش روند شیوع بیماری کرونا، بدون مشارکت مردم و همت ویژه مسئولان قابل انتظار نیست.

او با اشاره به تصویب محدودیت‌های جدید کرونایی در ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: این محدودیت‌ها از روز شنبه و همزمان با سراسر کشور متناسب با وضعیت هر یک از شهرستان‌های استان اجرایی می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: روند فعلی شیوع بیماری کرونا نگران‌کننده است و باید تمام تلاش خود را برای کاهش تعداد مبتلایان و فوت‌شدگان و همچنین قطع زنجیره بیماری به کار گیریم.

پورمحمدی خواستار مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مسئول برای اجرای صحیح محدودیت‌های جدید کرونایی در استان شد و گفت: از همه مردم انتظار داریم که علاوه بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در اجرای صحیح محدودیت‌ها یاری‌گر ستاد کرونا باشند.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: رعایت شیوه‌نامه‌ها و محدودیت‌های ابلاغی از ستاد ملی کرونا باید به دقت در استان اجرا شده و در صورت بی‌توجهی مردم و اصناف به تذکرات گروه‌های نظارتی با افراد خاطی برخورد شود.

پورمحمدی افزود: اتاق اصناف، اتحادیه‌ها و سازمان صمت باید بیشتر از گذشته و با رویکرد اقناعی، بر روند تعطیلی گروه‌های شغلی از شنبه هفته آتی نظارت کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۷:۲۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
باسلام و خسته نباشید در روستای اسفنجان اسکو هیچ کسی پرتوکول های بهداشتی را رعایت نمیکند مهمانیها و مراسم عقد و ختم سر جایش است مردم به مهمانی ها میروند نانوایی ها پول میگرند و دستکش و ماسک نمیزنند و با همان د ستی که پول گرفته اند نان میدهند جوانها اصلا ماسک نمیزند و اکثر جوانهای این روستا در کارخانه های تبریز و اذرشهر کار میکنند از انها تست کرونا بگیرید چون رعایت نمیکنند اگر یکی الوده بود بقیه را نیز الوده خداهد کرد در بعد از ظهر ها در میدان روستا مردها حدود بیش ار 100 نفر هر روز جمع میشوند و اصلا ماسک نمیزنند لطفا پیگیری و برخورد شود با تشکر لطفا تو رو به خدا پیگیری شود
آخرین اخبار