مانور تعمیرات جهادی و پایداری شبکه برق در فراهان

مانور تعمیرات جهادی و پایداری شبکه برق با حضور تیم‌های عملیاتی در شهرستان فراهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مانور تعمیرات جهادی و پایداری شبکه برق در مسیر تغذیه کننده بخش خنجین شهرستان فراهان با حضور تیم‌های عملیاتی از دیگر شهرستان‌ها برگزار شد.

سید رضا مهاجرانی مدیر توزیع برق شهرستان فراهان گفت: این مانور باتوجه به وظیفه شرکت توزیع مبنی بر ارائه برق دائم و پایدار به مشترکان، در راستای بازسازی و اصلاح شبکه‌های فرسوده و تاب‌آوری شبکه توزیع با عنوان اصلاح و بهینه سازی فیدر فشار متوسط ۱۲۳ برزآباد با توجه برگزار شد.

سید رضا مهاجرانی افزود: در این مانور با بکارگیری ۴ اکیپ از شهرستان‌های تفرش، آشتیان و فراهان حدود ۴ کیلومتر شبکه ۲۰ کیلوولتی اصلاح شد که نقش بسزایی در پیشگیری از حوادث دارد.

او اضافه کرد: پایه‌های فرسوده شبکه برق در این مسیر می‌توانست در مواقع بحرانی و حوادث احتمالی دچار شکستگی شده و موجب مشکل و قطعی برق شود که اصلاح شد.

مدیر توزیع برق شهرستان فراهان بیان کرد: نیرو‌های توزیع برق شهرستان فراهان با توجه به اهمیت انرژی برق، همواره آمادگی کامل برای پیشگیری از حوادث احتمالی و خدمات‌رسانی مطلوب به مشترکان را دارند.

او با اشاره به شیوع کرونا گفت: با تلاش همکاران در حوزه ایمنی و با نظارت مدیردفتر ایمنی توزیع برق استان مرکزی کلیه ماشین آلات در این راستا ضدعفونی شده و دستورالعمل‌های بهداشتی هم در این مانور در الویت کاری همکاران توزیع برق قرار گرفته است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.