بی ام و ساخت موتور در آلمان را متوقف می کند

بر اساس اطلاعات منتشر شده ظاهرا شرکت BMW قصد دارد تولید موتورهای خود در آلمان را متوقف کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت بی ام و روز چهارشنبه اعلام کرد قصد دارد  به منظور ساخت خودرو‌ها و اجزاء الکتریکی کارخانه‌های آلمانی خود را نوسازمان کند و به عنوان بخشی از تغییر گسترده‌تر به سمت خودرو‌های کم آلاینده، تولید موتور‌های سوختی را به کارخانه‌های اتریش و انگلیس منتقل کند.

کارخانه‌ها در سراسر جهان در حال هیاهو بر سر سرمایه گذاری برای نسل بعدی خودرو‌ها هستند، چرا که اتومبیل‌های الکتریکی برای مشتریان جذابیت بیشتری دارد.  آلمان روز چهارشنبه از طرح ۳ میلیارد یورویی (۳.۵ میلیارد دلار) رونمایی کرد تا خودرو‌های کم آلاینده را ارتقا دهد. بریتانیا هم گفته است فروش خودرو‌های گازوئیلی و بنزینی و ون‌ها را از سال ۲۰۳۰ ممنوع خواهد کرد.

عضو هیئت مدیره و مسئول تولید در بیانیه‌ای در روز چهارشنبه گفت: «تا انتهای سال ۲۰۲۲ تمام کارخانه‌های ما در آلمان دست کم یک خودروی تمام الکتریکی خواهند ساخت».

این خودروساز گفت شرکت بی ام و در مونیخ، که در حال حاضر موتور‌های سوختی چهار، شش، هشت، و ۱۲- سیلندری می‌سازد، تا سال ۲۰۲۶ با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیون یورویی نوسازمان خواهد شد.

به گفته شرکت بی ام و تولید موتور‌های هشت و دوازده سیلندر از مونیخ به Hams Hall در انگلیس منتقل خواهد شد، و دیگر موتور‌ها در Steyr اتریش تولید می‌شوند.

خودرو BMW

افزایش کارکنان کارخانه دینگولفینگ 

طبق اعلام این شرکت خودروسازی بیشترین میزان سرمایه گذاری به باواریا، ایالتی که بی ام و در آن بنا نهاده شده است، اختصاص می‌یابد. خودرو الکتریکی بی ام و i4 در مونیخ ساخته خواهد شد، نسخه تمام الکتریکی سری‌های ۵ و ۷ و ix تازه رونمایی شده در دینگولفینگ تولید می‌شود و ساخت X1 الکتریکی در رگنسبورگ خواهد بود.

این شرکت همچنین اظهار داشت تعداد کارکنان کارخانه دینگولفینگ که سیستم نیرو محرکه خودرو‌های الکتریکی را تولید می‌کنند دو برابر خواهد شد و به رقم ۲۰۰۰ نفر می‌رسد.

کارخانه بی ام و در لایپزیگ آلمان ساخت Mini Countryman را آغاز می‌کند و شرکت‌های رگنسبورگ و لایپزیگ آماده تولید قطعات باتری می‌شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار