افزایش زون‌های تخصصی نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۰ تبریز

رئیس ستاد اجرایی هشتمین جشنواره و نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز از افزایش زون‌های تخصصی این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، غریب خواجه رئیس ستاد اجرایی هشتمین جشنواره و نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز گفت: با اضافه شدن زون‌های آموزش مجازی، گردشگری و نیازمندی‌های فناورانه، تعداد زون‌های تخصصی نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۰ از ۱۷ به ۲۰ زون رسید.

او با اشاره به تمدید ۱۰ روزه مهلت ثبت نام در این نمایشگاه گفت: شرکت‌های دانش بنیان، فناور، مراکز رشد، دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و کلیه افراد دارای ایده و مرتبط با رویداد رینوتکس می‌توانند تا دهم آذر به یکی از سایت‌های http://rinotex.ir یا www.rrto.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

او گفت: تاکنون ۵۸۰ طرح به دبیرخانه جشنواره که در راستای بهبود فضای کسب و کار دانش بنیان و با رویکرد توسعه و تجاری سازی برگزار خواهد شد ارسال شده است.

هشتمین نمایشگاه و جشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی در چهار بخش ایده‌های فناورانه و طرح‌های استارتاپی، توسعه و تجاری سازی فناوری، فروش محصولات دانش بنیان و نیازمندی‌های فناورانه ۲۲ تا ۲۸ آذر برای نخستین بار به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.