سرمربی تیم گل گهر سیرجان بازی در زمین چمن مصنوعی غیر استاندارد را برای تیم‌ها، آسیب زننده دانست.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرمربی تیم گل گهر سیرجان با انتقاد از وضعیت زمین ورزشگاه‌ها در ایران گفت: اگر چمن مصنوعی بر اساس استاندارد‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد، اشکالی ندارد؛ اما سوال من این است که چرا باید کشور چهار فصل ما احتیاج به چمن مصنوعی داشته باشد.

او گفت: مس رفسنجان تیم بسیار خوب و با برنامه‌ای است. این بازی شاید از بازی قبل، برای ما سخت‌تر باشد؛ چرا که یک بازی بسته، تاکتیکی و درگیرشونده است. امیدوارم بچه‌های ما بازی گذشته را فراموش کنند و همان انگیزه‌ای را که جلوی سپاهان داشتند، جلوی مس هم داشته باشند و امیدوارم با یک بازی خوب و منطقی بتوانیم به اهدافمان برسیم

او درباره بازی در چمن مصنوعی مقابل مس عنوان کرد: اگر چمن مصنوعی بر اساس استاندارد‌های فیفا و AFC باشد، اشکالی ندارد؛اما سوال من این است که چرا باید کشور چهار فصل ما احتیاج به چمن مصنوعی داشته باشد؟ آن هم در استان کرمان چنین چمنی وجود دارد و من تعجب می‌کنم. چند جای دیگر هم وجود دارد که چمن مصنوعی دارند و به کیفیت فنی تیم‌ها لطمه خواهد زد.

قلعه نویی اضافه کرد: خود مربی خوب مس رفسنجان هم دوست دارد در زمین چمن طبیعی بازی کند تا برنامه‌هایش را اجرا کند. امیدواریم که استادیوم جدیدشان زودتر افتتاح شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار