پسر ۹ ساله اوتیسمی سه روز در جنگل سرد زنده ماند!

جوردن پسر ۹ ساله پس از یک دعوای خانوادگی از خانه فرار کرد و ۳ روز بعد در جنگل‌های اطراف خانه‌اش پیدا شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک پسر ۹ ساله اوتیسمی به مدت ۳ روز بود که از خانه بیرون رفته و پدر و مادرش از او بی‌خبر بودند. او که لباس زیادی با خود نداشت و حتی کاپشن و کفش خود را نبرده بود، به مدت ۲ شب سرمای شدید بیرون از خانه را تحمل کرده بود. جوردن گورمان آخرین بار در یکشنبه بعد از ظهر و قبل از فرار از خانه توسط خانواده‌اش رویت شده بود. ساعاتی پس از گم شدن او، خانواده‌اش به اداره‌ی پلیس منطقه تنسی، مفقود شدن کودکشان را گزارش دادند.


بیشتر بخوانید


بعد از دریافت این گزارش توسط اداره‌ی پلیس، یک تیم نجات برای جستجوی وی به محل‌هایی که گمان می‌بردند به آن‌جا رفته باشد، اعزام شدند. تیم نجات روز سه شنبه او را سرد و گرسنه در زیر یک پناهگاه ساخته شده از برزنت چهار مایل دورتر از خانه‌اش پیدا کردند. به گزارش سازمان هواشناسی منطقه در طول این سه روز دمای هوا در این مناطق بسیار سرد بوده است.

مرکز TBI در یک توئیت راجع به این کودک گفت: «سرد و گرسنه، اما با این وجود روحیه بسیار خوبی دارد! خوشحالم که تو را می بینم!» یک خدمه جستجو گفت که آن‌ها تقریبا از پیدا کردن این بچه ناامید شده بودند تا اینکه با یک پناهگاه در جنگل روبه‌رو شدند.

پسر ۹ ساله اوتیسمی سه روز در جنگل بدون کفش و ژاکت زنده ماند

متیو ریز گفت: «همانطور که به پناهگاه نزدیک شدم و متوجه شدیم که توده‌ای در آن جا وجود دارد. در مرحله اول بدترین حالت یعنی مرگ او به ذهن من خطور کرد تا اینکه او تکان خورد.» متیو و دو عضو دیگر تیم نجات، که همه پدر هستند، گفتند که آن‌ها با این کودک طوری رفتار می‌کنند که گویی او فرزند خودشان است.

آرون هت، پدر جردن گفت كه پسرش اوتیسم دارد و به همراه دو خواهر و برادر و والدین خود در شهرستان چیتهام زندگی می كند. وی گفت: «وقتی شنیدم پسرم گم شده است شوکه شدم؛ زیرا جردن هرگز خواهر بزرگتر خود جوسلین را ترک نمی‌کرد.»

پسر ۹ ساله اوتیسمی سه روز در جنگل بدون کفش و ژاکت زنده ماند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۱ دی ۱۳۹۹
اللاهم اشف کل مریض .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۲۱ دی ۱۳۹۹
برای شفای تمام کودکان اوتیسم دعا کنیم.امیدوارم به زودی دارویی براشون درست بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۰ دی ۱۳۹۹
ارزوی شفا میکنم برای تمامی اوتیسمیها ماهم یه اوتیسمی داریم براش دعا کنید
آخرین اخبار