شناسایی ۳۴ نفر مبتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به وضعیت نارنجی کرونایی جنوب غرب خوزستان از شناسایی ۳۴ نفر مبتلا به ویروس کرونا در این منطقه خبرداد.

شکراله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،با بیان اینکه دیروز ۳۴ نفر مبتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان شناسایی شده اند گفت:از این تعداد۲۱ نفر مربوط به آبادان، ۱۰ نفر خرمشهر و ۳ نفر نیز مربوط به شادگان هستند.

او با اشاره به اینکه از این ۳۴ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا ۲۸ نفر به صورت سرپایی بوده اند افزود: دیروز نیز ۱۹ نفر بستری و ۱۹ نفر نیز بهبود و از بیمارستان‌های آبادان ترخیص شده اند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: متاسفانه دیروز نیز ۴ نفر فوتی در آبادان داشته ایم، بنابراین در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان ۱۳۷ نفر است.

سلمان زاده در ادامه افزود: محدودیت‌ها قطعا می‌تواند در کنترل بیماری کرونا موثر باشد منتهی نیاز است شهروندان و ادارات نیز همکاری‌های لازم را داشته باشند.

او تصریح کرد: در صورتی که مردم همکاری نکنند اجرای محدودیت‌های دو هفته‌ای نتیجه نخواهد داد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان اضافه کرد: اگر شهروندان تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند روز‌هایی سخت را پیش رو خواهیم داشت.

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی طالقانی آبادان که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در درمان مجروحان داشت امروز به خط مقدم جنگ با ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان تبدیل شده است.

کادر درمانی این بیمارستان شبانه روز به صورت خالصانه به بیماران کرونایی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.