مدافعان مد نظر یوونتوس برای فصل آینده

۴ مدافعی که به نظر می‌رسد باشگاه فوتبال یوونتوس، به دنبال خرید آن‌ها است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از دید سایت "کالچو مرکادو" ۴ مدافعی که احتمال به خدمت گرفتن آن‌ها توسط تیم فوتبال یوونتوس در فصل آینده وجود دارد، این بازیکنان هستند:

۱. دیگو کارلوس، مدافع برزیلی تیم فوتبال سویا که یکی از عوامل قهرمانی این تیم در لیگ اروپا بوده است، از رئال مادرید و یوونتوس به عنوان مشتریان اصلی او یاد می‌شود.

۲. نیکولا میلینکوویچ، مدافع ۲۲ ساله صربستانی که در سال‌های اخیر بازی‌های درخشانی در تیم فوتبال فیورنتینا از خود به نمایش گذاشته است. یوونتوس، میلان و منچستر یونایتد به دنبال جذب این مدافع جوان هستند.

۳. دیوید آلابا، مدافع اتریشی بایرن مونیخ که با این باشگاه آلمانی بر سر تمدید قرار داد به نتیجه‌ای نرسیده ‌است، شاید یکی از جذاب‌ترین بازیکنان برای نقل و انتقالات در ژانویه پیش رو باشد.

۴. سرخیو راموس، اسطوره باشگاه رئال مادرید و تیم فوتبال اسپانیا با وجود این که به سال‌های آخر فوتبال خود نزدیک می‌شود، اما هنوز هم می‌تواند در سطح اول فوتبال اروپا بدرخشد، راموس در صورت به توافق نرسیدن با رئال مادرید برای تمدید قرارداد، می‌تواند بمب نقل و انتقالاتی باشگاه یوونتوس در فصل آینده باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار